Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:14:43 GMT

توصیه‌های مقتدی صدر به نیرو‌های امنیتی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۹۲۳

توصیه‌های مقتدی صدر به نیرو‌های امنیتی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در حساب توییتری خود از نیرو‌های امنیتی خواست تا اجازه دهند «انقلاب» به حالت مسالمت آمیز خود بازگردد، مانع بسته شدن مسیر‌ها و خیابان‌ها شده و اساتید و دانشجویانی که در انجام ساعات کاری رسمی خلل ایجاد می‌کنند، مجازات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتدی صدر در حساب توییتری خود نوشت: طبق دستورات مرجعیت و طبق قوانین الهی باید انقلاب به نظم و مسالمت آمیزی خود بازگردد.

صدر افزود: از این رو ضروری می‌بینم نیرو‌های کلاه آبی با نیرو‌های امنیتی ملی قهرمان و ادارات آموزش و پرورش در استان‌ها و همچنین عشایر غیور هماهنگی به عمل آورند و کمیته‌هایی را در استان‌ها به منظور بازگرداندن ساعات کاری رسمی در مدارس دولتی و ... تشکیل دهند؛ همچنانکه باید مسیر‌های بسته بازگشایی شده تا همگان بتوانند از زندگی روزمره برخوردار شوند و انقلاب به شهرت نیک خود برسد؛ از این رو باید افراد کارشناس در آغاز این کار را تسریع کنند.

مقتدی صدر در پایان بیانیه خود نیز در توصیه‌ای به نیرو‌های امنیتی گفت: نیرو‌های امنیتی را نصیحت می‌کنم مانع افرادی شوند که دست به بستن خیابان‌ها می‌زنند؛ همچنان که وزارت آموزش و پرورش باید آن دسته از دانشجویان و اساتیدی را که در انجام ساعات کار رسمی خلل ایجاد می‌کنند، مجازات کند.

او همچنین در پایان از هشتگ‌هایی نظیر «بسوی عراقی ایمن»، «علم انقلاب و اصلاحات است» و «بستن راه‌ها تروریسم است» استفاده کرد.

گفتنی است پس از انتخاب محمد توفیق علاوی به سمت نخست وزیری، مقتدی صدر به وی تبریک گفت و از او خواست تا تسلیم فشار‌های داخلی و خارجی نشود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقتدی صدر جریان صدر عراق نخست وزیر جدید عراق نیرو های امنیتی مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان قسمتی ابری است.

وی بیان کرد: از بعداز ظهر امروز تا پنجشنبه شب در سیستان و بلوچستان و بر روی دریا و جمعه در ارتفاعات مرکزی و نیمه جنوبی استان با تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد همچنین در شمال استان از سه شنبه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت