Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: رانندگانی که اعداد و ارقام پلاک خودروی خود را تغییر دهند، باید خلافی پلاک جدیدی را که با آن مرتکب تخلف شدند نیز پرداخت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز فرماندهی وکنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، به طرح ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش پرداخت و اظهار داشت: مأموران پلیس راهور تهران در مواجهه با خودروهایی که دارای پلاک مخدوش هستند، ضمن اعمال قانون، راننده را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد، چرا که طبق قانون، تغییر پلاک جرم تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: بر طبق قانون، مجازات مخدوش کردن پلاک، حبس ۶ تا یک‌ساله را در بر دارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که وضعیت تخلفاتی که راننده متخلف با تغییر ارقام پلاک انجام داده برای مالک واقعی پلاک چگونه است، تصریح کرد: برخی رانندگان متخلف با تغییر اعداد و ارقام، پلاک خود را تغییر می‌دهند که خلافی و تخلف خودروی‌شان برای پلاک جدید ثبت می‌شود، در این صورت بعد از مواجهه پلیس با این دسته از رانندگان متخلف، این افراد ملزم هستند که خلافی پلاک جدید را پرداخت کرده و صفر کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک پلاک پلاک خودرو پلاک مخدوش هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت رئیس مرکز فرماندهی پلاک خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلف حادثه‌ساز در اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی عصر امروز، اظهار داشت: تعداد 310 دستگاه وسیله نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، انحراف، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در ایام تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان ایلام به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده‌اند.

وی افزود: از شروع طرح نوروزی تا 8 فروردین 22 هزار و 10 مورد تخلف توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ای ثبت و خودروهای متخلف اعمال قانون شده‌اند که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: حضور تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس گشت جاده‌ای که با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در راه‌های بین شهری استان حضور داشته که بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها نظارت دارند.

کهزادی با بیان اینکه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد و در پی آن ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز از سوی رانندگان و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی  سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟