Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبهاتی در خصوص برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران وجود دارد که طولانی شدن روند برگزاری انتخابات این شبهات را بیشتر هم کرده است. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هستیم و بلاتکلیفی یکی از هیئت‌های فوتبال همچنان ادامه دارد؛ هیئت فوتبال استان تهران که تا به حال چندین بار تاریخ برگزاری آن مشخص و لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت فوتبال استان تهران جزو مهم‌ترین هیئت‌های فوتبال کشور است و شاید تعجب برانگیز نباشد که تا این حد هم برای فدراسیون فوتبال و هم وزارت ورزش و جوانان با حساسیت همراه باشد.

دوره جدید ریاست حبیب‌الله شیرازی بر فدراسیون فوتبال از تاریخ 3 اسفندماه 93 آغاز شد. دومین دوره رئیسی که انتخاب دوباره‌اش بسیار حاشیه برانگیز بود و صحبت‌های ضد و نقیضی درباره مهندسی انتخابات به میان آمد. با این وجود در حالی که دوره چهار ساله شیرازی 3 اسفندماه 97 به پایان رسیده، او همچنان به ریاست خود ادامه می‌دهد و روال قانونی‌اش انتخابات هم طی نمی‌شود.

تاکنون چند بار برای برگزاری انتخابات تاریخ مشخص شده یا برای آماده‌سازی فرآیند برگزاری انتخابات صحبت به میان آمده است، اما از برگزاری انتخابات خبری نیست. یا فدراسیون فوتبال شرایط را فراهم نمی‌کند یا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان متولی ورزش استان، با مطرح کردن برخی تخلفات و ورود نهادهای نظارتی مانع از برگزاری انتخابات شده است.

انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اسفندماه 97 برگزار نشد و در شروع سال 98 شرایطی برای برگزاری انتخابات اعلام شد. نامزدهایی برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. ابتدا 5 نفر تأیید صلاحیت شدند که حبیب‌الله شیرازی نیز یکی از این نفرات بود. پس از ورود اداره کل ورزش و جوانان استان، لیست تأیید صلاحیتی‌ها اصلاح شد و به 13 نفر رسید، اما خبری از برگزاری انتخابات نشد. 14 شهریورماه 98 تاریخی بود که به صورت قطعی برای برگزاری انتخابات مطرح شد، اما شب برگزاری انتخابات اختلاف نظرها بالا گرفت و در نهایت با دستور نهادهای نظارتی این انتخابات لغو شد.

قرار بود تاریخ جدیدی برای برگزاری انتخابات تعیین شود که فدراسیون فوتبال آبان‌ماه در خبری 6 آذرماه 98 را زمان برگزاری انتخابات اعلام کرد که باز هم خبری از انتخابات نشد. اکنون نزدیک به یک سال است که دوره شیرازی در هیئت فوتبال به پایان رسیده و نه تنها فرد جدیدی به عنوان سرپرست جای او را نگرفته، بلکه حتی فرآیند برگزاری انتخابات نیز به صورت قانونی طی نشده است. این اتفاق در هیئت فوتبال استان تهران به ریاست شیرازی جدید نیست و او حتی پس از دوره اول خود هم چنین شرایطی را داشت.

حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران در پایان دوره اول حضورش در این هیئت 7 مهرماه 93 اعلام کرد ماه آینده (آبان 93) انتخابات برگزار خواهد شد. (لینک مصاحبه) با این حال روند برگزاری انتخابات تا اسفندماه 93 به طول انجامید تا علاوه بر طولانی شدن مدت زمان حضور او در هئیت فوتبال استان تهران، شرایط برای انتخاب دوباره شیرازی فراهم شود. مسئله‌ای که شائبه ایجاد کرد و حتی منصور قنبرزاده، مدیرعامل وقت باشگاه نفت تهران پیش از انجام رأی‌گیری و با اعتراض از محل انتخابات خارج شد و با طعنه در خصوص کناره‌گیری تمام نامزدها به سود شیرازی گفت: «وقتی نتیجه رأی گیری معلوم است چرا باید در جلسه حضور داشته باشم؟» (لینک مصاحبه)

با این حال انتخابات اسفندماه 93 به هر شکلی بود برگزار و حبیب‌الله شیرازی مجدداً رئیس هیئت فوتبال استان تهران شد. اینکه چرا حالا بیش از یک سال از دوره دوم چهار ساله شیرازی گذشته و انتخابات برگزار نمی‌شود، سؤال بزرگی است که پاسخی برای آن وجود ندارد. جلسات مختلف رضا گل‌محمدی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با مسئولان فدراسیون و مهدی تاج، به نتیجه نرسید. گل‌محمدی پس از حضور مهدی علی‌نژاد در معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش نامه‌ای برای او نوشت و جلسه‌ای برگزار کرد تا چالش برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران به پایان برسد، اما این انتخابات همچنان بلاتکلیف است.

در شرایط فعلی و با توجه به اینکه دو بار برگزاری انتخابات لغو شده و به تعویق افتاده، به نظر می‌رسد فرآیند برگزاری انتخابات با این شرایط قانونی سپری نشده و نفراتی که برای ریاست هیئت فوتبال کاندیدا شده‌اند، مدت‌ها از زمان ثبت نام آنها گذشته و شاید اکنون نفرات جدیدی برای حضور در انتخابات تصمیم‌گیری کرده باشند. شاید برخی نفراتی که قبلاً ثبت‌نام کرده بودند اکنون شرایط حضور در انتخابات را نداشته باشند.  با توجه به این مسئله به نظر می‌رسد فرآیند برگزاری انتخابات باید از اول انجام شود و بار دیگر از نامزدها نام‌نویسی صورت بگیرد. شاید دست‌های پنهانی در کار باشد که هیئت‌های فوتبال را می‌چیند، درست مثل هیئت فوتبال تهران، گیلان و البته گلستان.

کفاشیان: انتخابات هیئت فوتبال تهران بوی چلوکباب می‌داد!رقابت 13 نفر برای ریاست انتخابات هیئت فوتبال استان تهرانتأکید دوباره گل‌محمدی: انتخابات فردای هیئت فوتبال تهران مشروعیت ندارد؛اعضا مهندسی شده‌اندگل‌محمدی: رویکرد فدراسیون فوتبال درخصوص هیئت فوتبال تهران یک بام و دو هوا استجلسه تاج و گل‌محمدی درباره انتخابات هیئت فوتبال تهراننامه گل‌محمدی به علی‌نژاد درباره هیئت فوتبال تهران

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران فوتبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اداره کل ورزش و جوانان استان فرآیند برگزاری انتخابات برای برگزاری انتخابات برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال هیئت های فوتبال استان تهران اسفندماه 93 وزارت ورزش گل محمدی ثبت نام لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.   حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دو سال اخیر دانشگاه ارومیه گفت: الحمدلله با عملکرد مدیران دانشگاه، رضایت از این دانشگاه در سطح استان افزایش پیدا کرده و امیدوارم این روند در سال 1403 نیز ادامه پیدا کند.   نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: حل مسائل استان و یاری رساندن علمی به مدیریت استان، دو موردی است که همواره از دانشگاه ارومیه انتظار می‌رود در مسیر آنها گام بردارد. الحمدلله طبق گزارش‌ها در این دو سال اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت‌گرفته است.   دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سال 1402 و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه در راستای راهبردها و اهداف برنامه راهبردی پنج‌ساله دوم دانشگاه بیان نمود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران