Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال با توقف تیم‌های مدعی و پیروزی آلومینیوم اراک پیگیری شد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با انجام هشت دیدار و لغو یک مسابقه هفته بیست‌و‌دوم خود را در حالی پشت سر گذاشت که تیم‌های بالانشین مس رفسنجان، گل ریحان و نود ارومیه مقابل حریفان خود به نتیجه تساوی رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کامل مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* مس رفسنجان یک - سرخپوشان پاکدشت یک
گل‌ها: مهرداد اوخ (68) برای مس و سینا اسدبیگی (80) برای سرخپوشان

* سپیدرود رشت یک - علم و ادب شهرداری تبریز صفر
گل: محمد شادکام (14)

* خوشه طلایی ساوه یک - ملوان‌بندرانزلی صفر
گل: حسین فاضلی (79)

 * بادران تهران 4 - آرمان گهر سیرجان صفر
گل‌ها: فرزاد حاتمی (45 و 85)، ایمان غلامی (52) و کریم اسلامی (79) برای بادران

* استقلال خوزستان صفر - آلومینیوم اراک یک
گل‌: محمد علی‌نژاد (68)

* گل ریحان البرز صفر - رایکا البرز صفر

* فجرسپاسی شیراز صفر - قشقایی شیراز صفر

* نود ارومیه صفر - نیروی زمینی تهران صفر

دیدار تیم‌های مس کرمان و داماش گیلانیان نیز به دلیل عدم حضور تیم داماش در زمین لغو شد.

با نتایج امروز تیم مس رفسنجان 43 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. تیم‌های گل‌ریحان با 39 و خوشه‌طلایی و نود ارومیه نیز با 38 امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم جدول جای گرفتند.

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ دسته اول فوتبال هفته بیست نود ارومیه مس رفسنجان گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان به دنبال عیدانه به هواداران

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشورمان و آخرین هفته این رقابت‌ها در سال ۱۴۰۲ امشب پس از افطار به طور کامل برگزار می‌شود و این در حالی است که سه مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دنبال این هستند تا با پیروزی در آخرین بازی امسالشان هم به نوعی به هوادارانشان عیدی بدهند و هم جایگاهشان را در بالای جدول تثبیت کنند. در ادامه مروری داریم بر مهم‌ترین بازی‌های این هفته.

عنایتی و شگفتانه‌ای دیگر؟

 در یکی از حساس‌ترین بازی‎های این هفته سرخپوشان پایتخت از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان همشهری خود، پیکان هستند. شاگردان اوسمار ویرا پس از تساوی در شهرآورد پایتخت و در حالی که امیدوار بودند با شکست استقلال خود را به صدرنشین لیگ برسانند، با ۴۰ امتیاز و سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند. بدون شک سه امتیاز این بازی خانگی برای پرسپولیس بسیار مهم است؛ چرا که در صورت از دست دادن امتیاز مقابل پیکان آن‌گاه پیش از تعطیلات ممکن است فاصله‌شان با صدر از این هم بیشتر شود و از سویی دیگر سپاهان را به خود نزدیک‌تر ببینند.

اما در سمت مقابل پیکان با سرمربیگری رضا عنایتی در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شکست  سپاهان مدعی در اصفهان و پیروزی برابر ملوان بندرانزلی پرستاره در دو هفته گذشته خود گویای این نکته مهم است که اوسمار و شاگردانش کار راحتی را در آزادی نخواهند داشت. رضا عنایتی سرمربی استقلالی پیکان پیش از این هم در قامت مربی سابقه سورپرایز پرسپولیس را داشته است و حالا باید منتظر بود و دید شگفتی دیگری از سوی او در راه است یا  این پرسپولیس است که سال را با پیروزی پشت سر می‌گذارد؟

*سپاهان به دنبال انتقام از گل‌گهر

تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی روحیه‌بخش برابر فولاد که بعد از پنج شکست متوالی در لیگ بدست آمد در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات نوروز میزبان گل‌گهر است، تیمی که شکست دادنش کار راحتی نیست، اما سپاهان اگر می‌خواهد نتایج ضعیف هفته‌های اخیر را جبران کند محکوم به پیروزی خانگی مقابل تیم سیرجانی است. سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین فاصله‌ای ۹ امتیازی با صدر پیدا کرده است و این تیم در وضعیتی قرار گرفته است که دیگر هیچ امتیازی نباید از دست دهد. گل‌گهر حریفی است که یکی از پنج شکست متوالی را به سپاهان تحمیل کرد و اکنون سپاهان فرصت خوبی دارد تا انتقام آن شکست تلخ را از گل‌گهر بگیرد و پایان سال را برای میهمان خود تلخ کند.

جدال لالیگایی در دستگردی تهران

اما در آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ استقلال تهران میهمان همشهری‌اش هوادار است. آبی‌پوشان پایتخت که نتیجه شهرآورد به نوعی به میل آن‎ها رقم خورد و توانستند فاصله‌شان را با پرسپولیس حفظ کنند امشب از ساعت ۲۱ و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید دستگردی به دنبال پایانی خوش در سال جاری هستند. شاگردان نکونام  با ۴۳ امتیاز در صدر جدول ایستاده‌اند و برای تداوم صدرنشینی و حفظ فاصله با دیگر مدعیان نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند. آبی‌پوشان در ۶ دیدار قبلی برابر هوادار برنده بوده‌اند و دور از ذهن نیست که هفتمین پیروزی برابر حریف تهرانی رقم بخورد. در سوی مقابل هوادار که از زمان سرمربیگری مسعود شجاعی شکستی را تجربه نکرده بود هفته قبل در تبریز شکست ۴ بر ۲ را برابر تراکتور متحمل شد و بدون تردید شجاعی و شاگردانش با تمام توان در ورزشگاه دستگردی به دنبال متوقف کردن صدرنشین لیگ هستند.  شجاعی در دوران بازی هم‌تیمی نکونام در اوساسونا بود و رقابت این دو که سابقه حضور در لالیگا را دارند، تماشایی خواهد بود.

*برنامه هفته بیست ویکم  لیگ برتر

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

آلومینیوم اراک- نساجی مازندران

پرسپولیس- پیکان تهران – ساعت ۱۸:۴۵ 
مس رفسنجان- ذوب آهن اصفهان

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – گل گهر سیرجان- ساعت ۱۸:۴۵ 

ملوان بندر انزلی- صنعت نفت آبادان
استقلال خوزستان- فولادخوزستان

شمس آذر قزوین- تراکتور

هوادار تهران-استقلال- ساعت ۲۱ 

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • استعفای مربی استقلالی در لیگ یک بعداز ۳باخت
  • استعفای زودهنگام یک استقلالی از هدایت خوشه
  • پیروزی دریا در بازی ۶ امتیازی
  • پایان سال ۱۴۰۲ با پیروزی مربع مدعیان قهرمانی و ناکامی قعرنشینان
  • پیروزی خانگی سپاهان و توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • پیروزی خانگی سپاهان و بازگشت نساجی به وضعیت باخت/ توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • برتری سپاهان، ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • دریای بابل آماده غرق کردن خوشه طلایی ساوه
  • مدعیان به دنبال عیدانه به هواداران