Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:57:52 GMT

سارق پاترول های غرب تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۸۱۲

سارق پاترول های غرب تهران دستگیر شد

رکنا: سرهنگ کارآگاه "محسن معظمی گودرزی" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: روز 7 مرداد ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت خودروی پاترول در غرب پایتخت برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: در تحقیقات میدانی مشخص شد سارق پس از سرقت خودروی پاترول در یک خیابان بالاتر از محل سرقت با استفاده از دستگاه عابر بانک، تراکنش مالی داشته است که در استعلام انجام شده از بانک مورد نظر مشخصات و آدرس مالک کارت عابر بانک شناسایی و بدین ترتیب مشخص شد که مالک کارت ساکن در شهرستان فردیس کرج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پیگیری های بعدی مشخص گردید صاحب کارت در حال حاضر در خارج از کشور بسر می برد و کارت وی در اختیار پسرش به نام مهرداد 27 ساله بوده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: دستگیری مهرداد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با هماهنگی های قضائی، وی در مخفیگاهش دستگیر و در اطراف محل سکونت وی نیز یک دستگاه پاترول فاقد پلاک نیز کشف شد.

وی افزود: مهرداد پس از انتقال به پایگاه دوم در منکر انجام هرگونه سرقت شده و اعلام داشت که کارت عابر بانک پدرش به سرقت رفته است و هیچ اطلاعی از کارت ندارد. در ادامه تحقیقات پلیسی و ارائه عکس و فیلم های ضبط شده، در نهایت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، خودرو پاترول را از شخصی به نام مسعود به مبلغ 10 میلیون ریال خریده است و هیچ آدرس و تلفنی از فروشنده ندارد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با نشان دادن تصاویر متهمان و مجرمان حرفه ای سارق خودرو به مهرداد موفق به شناسایی مسعود شدند، ابراز داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد مسعود در حال حاضر به جرم سرقت خودرو در زندان بسر می برد.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: با هماهنگی های قضائی متهم از زندان تحویل و در همان بازجویی های اولیه به سرقت 5 دستگاه خودرو پاترول و 10 دستگاه خودرو پراید از منطقه غرب تهران اعتراف و اظهار داشت، دو دستگاه خودرو پاترول سرقتی را به مهرداد فروخته است.

وی افزود: مهرداد مجددا به پلیس آگاهی دعوت و در نهایت به مالخری دو دستگاه پاترول از مسعود اقرار کرد .

سرهنگ معظمی در پایان گفت: ارزش ریالی خودروهای سرقتی بیست میلیارد ریال برآورده شده است و هر دو متهم با دستور مقام قضائی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند و تلاش برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری سارقان پایگاه دوم پلیس آگاهی دستگاه خودرو خودرو پاترول سرقت خودرو عابر بانک مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر قتل خانمی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم 43 ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح  متهم به قتل  همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد