Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدا قرار بود میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس در سال ۹۵ به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد که این اتفاق رخ نداد، سپس بنا شد تا پایان سال ۹۷ آماده بهره برداری شود.

بار دیگر وعده بهره‌برداری از این پروژه را برای هفته دولت دادند که سررسید نشد و آبان ماه امسال به عنوان زمان بهره‌برداری اعلام شد و در نهایت در لیست طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال هم قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میدان که از آن به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور یاد می‌شود ۲۵ هکتار مساحت داشته و در زمان بهره‌برداری ۹۲ غرفه عرضه میوه و ۱۲ غرفه فروش سبزی است.

به گفته فرماندار بندرعباس، بهره برداری از این میدان که احداث آن از ۱۰ سال قبل آغاز شده علاوه بر افزایش سه برابری تعداد غرفه‌ها، مشکل ترافیکی در ورودی شرقی شهر بندرعباس را هم برطرف می‌کند.

عزیزاله کُناری ادامه داد: با بهره برداری از این میدان که احداث آن از ۱۰ سال قبل آغاز شده تعداد غرفه‌ها  افزایش سه برابری خواهد داشت و مشکل ترافیکی در ورودی شرقی شهر بندرعباس حل می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس در پاسخ به ایرنا در خصوص علت حذف این طرح از طرح‌های آماده بهره برداری در دهه فجر می‌گوید: این پروژه برای بهره برداری آماده است ولی برای این منظور باید زیرساخت‌های دیگر آن فراهم باشد.

حسین باباخانی بدون اعلام زمان مشخصی برای بهره برداری از این طرح ادامه می‌دهد: این زیرساخت‌ها شامل اتصال میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس که در پنج کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده به شبکه فیبرنوری و احداث دوربرگردان برای دسترسی سریع‌تر خودروها به آن است که باید مجوزهای لازم اخذ شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دهه فجر معاون برنامه ریزی میوه و تره بار بندرعباس بهره قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میوه و تره بار بندرعباس بهره برداری آماده بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور

دریافت 84 MB

تصویربردار: صدیقه صباغیان

کد خبر 6080103

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد