Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن آتش سوزی گسترده استرالیا به «کانبرا»، مقامات دولت استرالیا روز یکشنبه حالت آماده باش حداکثر را در پایتخت اعلام کردند.

آتش‌سوزی جنگل‌ها در مناطق اطراف پایتخت به حدی گسترده شده که تقریبا یک چهارم از کل مناطق اطراف آن را فرا گرفته است.

دود و غبار آتش‌سوزی نیز بخش وسیعی از شرق استرالیا را پوشش داده به گونه‌ای که مقامات این کشور درباره بروز مشکل سلامتی برای مردم این مناطق هشدار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اندرو بار» از مقامات دولت استرالیا در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که تنها چند روز برای مبارزه با گستره وسیع آتش‌سوزی فرصت وجود دارد.

آتش‌سوزی وسیع استرالیا تا کنون باعث کشته شدن 33 نفر و از بین رفتن بیش از یک میلیارد حیوان در این کشور شده است.

در این آتش‌سوزی‌ها که از اواسط تابستان شروع شده تا کنون 2500 منزل نیز ویران شده‌اند.

* فارس

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است

فرمانده سپاه ‌استان زنجان با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، گفت: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران و جان بر کفان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال 58 صادر کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است،افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با تأکید کید براینکه در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج سازندگی یکی از فصل‌های درخشان بسیج است.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • (ویدئو) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است