Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران، مهدی شریفی و سید عبدالرضا موسوی به عضویت هیات مدیره این باشگاه منصوب شدند.

همچنین با استعفای آقایان میرشاد ماجدی و امیر حسین فتحی از هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت و از زحمات آنان تقدیر شد.

درحال حاضر اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح الله‌زاده، کامران منزوی، مهدی شریفی و سید عبدالرضا موسوی اعضای هیات مدیره استقلال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

کلیدواژه: هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون مهر سرخ باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خون‌گیری سراسر استان آغاز شد و۹۱۶ نفر از مردم استان در این پویش شرکت کردند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی همچنین افزود: ششمین دوره پویش مهر سرخ که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغازشده است در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد.

وی افزود: در طول این مدت ۹۱۶ نفر جهت اهدای خون به مراکز خون‌گیری مراجعه نمودند که ۷۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی زاده از اهدای خون ۱۰۴ نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبر داد و گفت: ۴۷۲ نفر از اهداکنندگان شرکت کننده در پویش اهداکننده مستمر بودند و۵۴ خانم هم موفق به اهدای خون شدند.

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون فرشتگان رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوع دوست دعوت می‌کنم مانند همیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون وفرآورده های آن باشند.

کد خبر 6063518

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • جودوکار مازندرانی در اردوی تیم‌ ملی