Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاطمیان، در جمع ائمه جماعات و روحانیون مساجد شهرستان اقبالیه، گفت: هر چه از زمان حیات و رحلت امام (ره) فاصله می‌گیریم، نه تنها اندیشه ایشان کهنه نمی شود، بلکه حقایق بیشتری، خود را نمایان می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «سید مرتضی فاطمیان» صبح امروز در جمع ائمه جماعات و روحانیون مساجد شهرستان اقبالیه که در دفتر امام جمعه این شهر انجام شد ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: هر چه از زمان حیات و رحلت امام (ره) فاصله می‌گیریم، نه تنها اندیشه ایشان کهنه نمی شود، بلکه حقایق بیشتری، خود را نمایان می کنند و شناخت ما از شخصیت و سیره‌ امام (ره) بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این استاد حوزه علمیه قزوین، خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب دارای شخصیتی جهانی می باشد و اندیشه ایشان نیاز هر انسان امروزی است.

 

وی عنوان کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی با رهبری خلف برحق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان روبه جلو و در همان جهت، محکم و استوار و با صلابت در حال حرکت است.

 

وی ادامه داد: اندیشه های متعالی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در نشر و ماندگاری آرمان های انقلاب اسلامی و صدور دستاوردهای آن به سایر نقاط جهان است.

 

امام جمعه شهرستان اقبالیه عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب با بینش الهی خود هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد، بنابراین موظفیم اندیشه و افکار والای ایشان را به نسل های آینده منتقل کنیم.

 

استاد حوزه علمیه قزوین، دشمن شناسی و دشمن ستیزی و شناخت دقیق اوضاع و شرایط زمانه خود از مهمترین ویژگی حضرت امام خمینی دانست و بیان کرد: شناخت توطئه قدرت های استکباری ،ظلم ستیزی ،استقلال خواهی و عدالت طلبی مهمترین پیام انقلاب از سوی امام راحل به مردم دنیا بود.

 

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تداوم راه امام راحل در تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر نماز جمعه معامله قرن کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر دهه فجر اردبیل فهما شهرستان اقبالیه قزوین قزوین انقلاب اسلامی اندیشه ایشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه بروجرد در جمع روزه داران این شهرستان که در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان گرد هم آمده بودند، گفت: این رژیم غاصب با کشتار بی رحمانه‌ی مردم غزه و فلسطین بدیهی‌ترین اصول انسانی را نقض کرده و جنایات و نقض حقوق بشری آنها بر هیچ انسان آزاده‌ای در جهان پوشیده نیست.

حجت الاسلام حسینی خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با رژیم کودک کش صهیونیست شد.

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • پذیرایی از مومنان در ماه میهمانی خدا
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • اجتماع مردم شهرستان قدس در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه برگزار شد 
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند