Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدم با اعلام خبر برپایی دومین کنگره شعر ملی و داستان ایران من گفت: تدوین دو رویداد مهم فرهنگی در برنامه سال آتی در قالب فراخوان دومین کنگره شعر ملی و داستان ایران من در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» طی نشستی که یکشنبه (13 بهمن) در فرهنگسرای جوان برگزار شد گفت: تدوین دو رویداد مهم فرهنگی در برنامه سال آتی در قالب فراخوان دومین کنگره شعر ملی و داستان ایران من در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: علاقمندان برای حضور در این جشنواره تا 15 اردیبهشت سال آتی فرصت دارند آثار خود را در بخش های مختلف از جمله داستان کوتاه، سردار مقاومت و اشعار نیمایی ارسال کنند.

 

مقدم با اعلام زمان اختتامیه جشنوداره در چهاردهم تیرماه مطرح کرد: همزمان با اختتامیه این جشنواره، جشنواره رسانه و مطبوعات البرز نیز برگزار می شود که برای برپایی آن تدابیری در قالب مشورت با خانه مطبوعات انجام شده است.

 

وی توضیح داد: متناسب با حضور قومیت های مختلف در سطح استان البرز، جشنواره فرهنگی، هنری با هدف ایجاد نشاط و امید از 12 تا 18 اسفند سال جاری در قالب نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی، اجرای تئاتر صحنه و خیابانی برپا می گردد.

 

پیشرفت 30 درصدی پروژه پردیس تئاتر کرج

 

از دیگر محورهای خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز طی این نشست، پیشرفت 30 درصدی پروژه پردیس تئاتر کرج بود که در حاشیه این خبر به نبود پارکینگ و مشکلات کمیسیون ماده 100 در روند تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

 

مقدم با اشاره به جمعیت 2 میلیون نفری مردم کرج ادامه داد: شهرداری کرج نیز در قسمت انتهایی پارک تاجیکستان در نظر دارد تئاتر شهری را برای عموم مردم آماده می کند.

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر نماز جمعه معامله قرن کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر دهه فجر اردبیل فهما ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز سال آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان