Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:40:12 GMT

جمع آوری رای کلاله ای‌ها در ۸۹ شعبه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۵۶۳

جمع آوری رای کلاله ای‌ها در ۸۹ شعبه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   علی اصغر بیانی فرماندار کلاله افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه و قانونمند فراهم شده است.


علی اصغر بیانی گفت: هزار و ۵۰۰ نفر هم به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در ۲۱ شعبه اخذ رأی بخش پیشکمر و ۶۸ شعبه اخذ رأی در شهر و بخش مرکزی کلاله مسئولیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دوم اسفند بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانی افزود: برای دقت کامل در برگزاری شایسته انتخابات، ۸۹ کاربر رایانه را پس از آزمون تئوری و عملی مشخص کردیم که در کنار آن‌ها به همین تعداد کاربر کمکی در هر شعبه در نظر گرفته ایم تا مشکلی در روند الکترونیکی انتخابات به وجود نیاید.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی