Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعیان از اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی و عمرانی در دومین روز از گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی شفیعیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در دومین روز از چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که با عنوان «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی» نامگذاری شده برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان جهرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به برخی از برنامه های دومین روز دهه فجر در این شهرستان، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه هایی بود که امروز در کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم گشایش یافت.

 

وی افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی، روان شناسی، کودک و نوجوان، داستانی، تاریخی و... در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

 

شفیعیان با اشاره به برگزاری 9 نشست کتاب خوان مدرسه ای نیز گفت: در این نشست ها کتاب هایی با موضوع انقلاب اسلامی به دانش آموزان معرفی شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اعلام برگزاری نشست های روشنگری و محفل انس با قرآن کریم، بیان کرد: در دومین روز از گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان در شهرستان جهرم برگزار شد.

 

وی همچنین با اشاره به سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به شهرستان جهرم نیز گفت: در این سفر و با حضور «مظفر افشون» چند پروژه حوزه اقتصادی و یک پروژه سلامت در شهرستان جهرم بهره برداری شد.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه های امروز بود که توسط امام جمعه شهرستان جهرم انجام شد.

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد ایام الله دهه فجر جهرم برنامه های دهه فجر دهه فجر شهرستان جهرم برگزار شد شهرستان جهرم دومین روز فرماندار ویژه انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران  افزود: این طرح در شهرهای تکاب، شاهیندژ، پیرانشهر، سلماس، نقده، سردشت، پلدشت، چایپاره، چالدران، براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

آبسوران اضافه کرد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون استان به تشریح جزییات و وظایف مراکز و کارشناسان ستادی در طی فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، کسب تجربه‌های جدید در یادگیری، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف این طرح برشمرد.

 

آبسوران همچنین گفت:  ساخت ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز در سلماس اجرایی می شود.

دیگر خبرها

  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور
  •  بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار