Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نویس (python programmer) جنسیت:خانم،آقا نوع همکاری: تمام وقت-پاره وقت بررسی و مطالعه مشکلات و مسائل سیستمی و فرآیندی شرکت و مستندسازی آن تحلیل گردش کار و عملکرد بخشهای مختلف شناخت چگونگی ارتباط بین سیستمهای عملیاتی، گردش اطلاعات در سیستم‌ها، تعیین موجودیتهای اصلی و مستندسازی آنها با ابزارهای تخصصی (Case Tools) یافتن و مستندسازی ریشه‌ های مشکلات یافتن و مستندسازی راه‌ حل مشکلات تحلیل و طراحی سیستمی فعالیت های سازمان و همکاری در اجرای BPR جذب همکاریهای فنی و تخصصی از طرف ارائه کنندگان مستند سازی پیمانه های مختلف سیستم توسعه و تولید سیستمهای نرم افزاری مورد نیاز شرکت مهارت و تخصص مورد نیاز: مسلط به Django Framework و Object-Relational Mapping (ORM) مسلط به Django REST Framework و REST API مسلط بر زبان برنامه نویسی Python مسلط به بانک های اطلاعاتی PostgreSQL و MySQL تسلط به Java Script و JQuery مسلط به Boot Strap Framework آشنایی با سیستم عامل های Open Source (مانند Linux ) مسلط به محیط برنامه نویسی Android Studio آشنا با Java Programming برای Android برنامه نویس (PHP programmer) جنسیت:خانم،آقا نوع همکاری: تمام وقت-پاره وقت بررسی و مطالعه مشکلات و مسائل سیستمی و فرآیندی شرکت و مستندسازی آن تحلیل گردش کار و عملکرد بخشهای مختلف شناخت چگونگی ارتباط بین سیستمهای عملیاتی، گردش اطلاعات در سیستم‌ها، تعیین موجودیتهای اصلی و مستندسازی آنها با ابزارهای تخصصی (Case Tools) یافتن و مستندسازی ریشه‌ های مشکلات یافتن و مستندسازی راه‌ حل مشکلات تحلیل و طراحی سیستمی فعالیت های سازمان و همکاری در اجرای BPR جذب همکاریهای فنی و تخصصی از طرف ارائه کنندگان مستند سازی پیمانه های مختلف سیستم توسعه و تولید سیستمهای نرم افزاری مورد نیاز شرکت مهارت و تخصص مورد نیاز: تسلط بر طراحی و پیاده سازی سایت وب با PHP و MySQL آشنا با Java Programming تسلط به HTML 5, CSS, Java Script و JQuery مسلط به CMS‌ های WordPress و Joomla و توسعه Plugin و ماژول نویسی برای CMSها آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی طراحی سایت آشنا با مباحث UI/UX آشنایی با SEO‌ و الگوریتمهای گوگل مرتبط با آن برنامه نویس (NET-programmer) جنسیت:خانم،آقا نوع همکاری: تمام وقت-پاره وقت بررسی و مطالعه مشکلات و مسائل سیستمی و فرآیندی شرکت و مستندسازی آن تحلیل گردش کار و عملکرد بخشهای مختلف شناخت چگونگی ارتباط بین سیستمهای عملیاتی، گردش اطلاعات در سیستم‌ها، تعیین موجودیتهای اصلی و مستندسازی آنها با ابزارهای تخصصی (Case Tools) یافتن و مستندسازی ریشه‌ های مشکلات یافتن و مستندسازی راه‌ حل مشکلات تحلیل و طراحی سیستمی فعالیت های سازمان و همکاری در اجرای BPR جذب همکاریهای فنی و تخصصی از طرف ارائه کنندگان مستند سازی پیمانه های مختلف سیستم توسعه و تولید سیستمهای نرم افزاری مورد نیاز شرکت مهارت و تخصص مورد نیاز تسلط بر# C و ‌Visual Studio Foundation تسلط بر ASP .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

NET Core MVC و LINQ تسلط بر برنامه نویسی و سفارشی سازی Microsoft Share Point و پورتالهای سازمانی مسلط به طراحی و پیاده سازی بانک های اطلاعاتی در MySQLو SQL Server تسلط بهJava Script و J query تسلط بر محیط برنامه نویسی Android Studio آشنا با Java Programming برای Android تحصیلات: مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل: job@superpipe.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت آشنا با Java Programming برنامه نویسی برنامه نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد

اکبر رضوانیان؛ کارشناس ارشد گردشگری درباره نسبت نمایشگاه کتاب با مقوله گردشگری ادبی  گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در چند دهه گذشته تأثیر بسیاری در جامعه داشته و هم‌نسلان من به صورت گروهی با همراهی همدیگر به بازدید نمایشگاه کتاب می‌رفتند. در همه دوره‌ها فعالیت و برنامه‌های ناشران در نمایشگاه تأثیر بسیاری در جذب مخاطبان داشته است. 

وی افزود: هر چه برنامه‌های نمایشگاه کتاب پُربارتر باشد، بازتاب آن در جامعه بیشتر خواهد بود، برگزاری تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب یکی از اقدام‌های مرتبط با گردشگری ادبی است و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تاکنون در تعداد قابل توجهی برگزار شده و مخاطبان در تمام ادوار برگزاری نمایشگاه کتاب، نویسندگان بزرگ و نامدار کشور را در این نمایشگاه ملاقات کرده‌اند.

این کارشناس گردشگری ادبی که خود تور‌های گردشگری ادبی بسیاری را طراحی و اجرا کرده، ادامه داد: آیین‌های رونمایی از کتاب و برگزاری مراسم جشن امضای کتاب‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در فعال بودن گردشگری ادبی حول محور نمایشگاه کتاب موثر است. بسیاری از بزرگان ادبیات معاصر ایران در سه دهه گذشته در نمایشگاه با مخاطبان خود مستقیما دیدار داشته‌اند و این موارد برای گردشگری ادبی رویداد محور بسیار جذاب است.

رضوانیان در بخشی دیگر از این گفتگو به تاثیر خلاقانه برگزار کردن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر فرهنگ معاصر اشاره کرد و ادامه داد: طبیعتاً آنهایی که دغدغه فرهنگ و ادب را دارند، نمایشگاه کتاب برایشان بسیار جذاب است. من شخصاً با دوستانم لحظه شماری می‌کردم که اردیبهشت ماه برسد و نمایشگاه کتاب برگزار شود. برخی اعتقاد دارند که هم‌اکنون حوزه فرهنگ و هنر و همچنین گردشگری اولویت نخست مردم جامعه نیست. اگر چنین نظری درست باشد، می‌توان با هر چه مفید و خلاقانه‌تر برگزار کردن نمایشگاه کتاب تهران اشتیاق مخاطبان به بازدید از نمایشگاه کتاب را در ذیل عنوان گردشگری ادبی افزایش داد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با برنامه‌های متنوع برای همه گروه‌های جامعه را موجب پویایی و نشاط دانست و گفت: خوب است ناشران و نویسندگان فعالیت درخور توجهی داشته باشند. آنها به خوبی بر نیاز مخاطبان خود واقف هستند. متولیان امر نیز با داشتن سیاست‌های بلند مدت در برگزاری نمایشگاه می‌توانند مطالعه را در اولویت جامعه به ویژه نسل جدید قرار دهند.

این کارشناس و فعال حوزه گردشگری ادبی با اشاره برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در دیگر کشورها، عنوان کرد: بسیاری از نمایشگاه‌های کتاب در منطقه ما نقش آفرین شده‌اند و می‌توان برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه‌های کتاب مختلف در حوزه گردشگری ادبی را مورد توجه قرار داد. هرچند ما نیازی به الگو گرفتن از دیگران نداریم، چرا که نمایشگاه کتاب تهران در سالیان متوالی شاهد اتفاق‌های بسیار خوب بوده است.

رضوانیان اضافه کرد: می‌توان گردشگری ادبی را در کنار نمایشگاه کتاب رشد داد و انگیزه‌های شرکت در نمایشگاه برای گردشگران ادبی را تقویت کرد. داشتن چشم‌انداز و استراتژی و هدفمند بودن برگزاری نمایشگاه را بهبود می‌بخشد. برای گردشگری ادبی و حضور گردشگران داخلی و خارجی می‌توان مولفه‌های آن را به خوبی در نظر گرفت و زمینه‌های اجرایی‌اش را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی
  • ایتالیا کمبود پزشک را از خارج جبران می‌کند
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم