Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:01:42 GMT

ماجرای کیک‌های آلوده کاملا طراحی شده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۹۰۶

ماجرای کیک‌های آلوده کاملا طراحی شده بود

ایسنا/خوزستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: وجود قرص‌های اخیر در کیک، یک ماجرای کاملا طراحی شده بود.

دکتر حسین برزگر در نشست خبری هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت دهه فجر که امروز (۱۳ بهمن) در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، اظهار کرد: وجود قرص‌های اخیر در کیک‌ها، یک ماجرای کاملا طراحی شده بود و در داخل و در خارج از کشور، عوامل دشمن وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان ۱۱۳ مورد کیک آلوده مشاهده شد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه به تعداد مورد نیاز، انسولین قلمی در استان داریم اما در برخی جاها مطرح می‌شود که کمبود وجود دارد، گفت: دشمن تمام سعی خود را کرده است تا در تامین داروهای ضروری، ما را با مشکل روبرو کند.

برزگر ادامه داد: با تلاشی که در داخل کشور انجام شده است، خوشبختانه در تولید دارو با مشکل مواجه نیستیم. برای اینکه بتوانیم روی برخی از داروها نظارت بیشتری کنیم، در داروخانه‌های منتخب، دارو را توزیع می‌کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف موجود در محصولات فرآورده‌های بهداشتی، چرخه توزیع است. اگر در این حوزه از مبدا تا مقصد چرخه رعایت می‌شد، دچار مشکل نمی‌شدیم.

وی بیان کرد: در استان تلاش شده تا رونق تولید اتفاق بیفتد و در زمینه تولید دارو، تمهیدات خوبی اندیشیده شده است. امیدواریم از تحریم‌ها حسن استفاده را کنیم و به تولید داخلی و اشتغال کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان کیک های آلوده کاملا طراحی شده دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)

 

تمامی مدل‌های خانواده "کیا سید" در کارخانه مدرن کیا موتورز اسلواکی تولید و در کارخانه ژیلینای این کشور مونتاژ می‌شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب فریم، فرآیند طراحی کیا سید شامل اتود زدن، مدل سازی، طراحی و تولید کامپیوتری آن می‌شود.

یک مدل خاک رسی در مقیاس 1:1 برای ارائه جزئیات فیزیکی این خودرو ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مراحل بعدی، طراحی دیجیتالی دقیق‌تری برای  کاوش و آماده سازی اتومبیل‌ها فراهم شود.

کیا موتورز قصد دارد تا سال 2045، با برنامه‌ای به نام 3s به خنثی سازی تولید کربن در سیستم تولید خودروی خود بپردازد. این کمپانی روی تحرک پایدار، انرژی پایدار و کره پایدار هدفگذاری کرده است.

کیا موتورز برای کاهش مصرف آب مجموعه‌ای از اقدامات مانند جمع آوری آب باران و بازیافت آب در کارخانه خود را اجرا می‌کند.

کیا سید در کلاس خودروهای کامپکت قرار دارد و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک و ۷ دنده دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر از ساخت کیا سید در کارخانه اسلواکی را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا (+عکس) کیا "ایکس‌سید" 2020 معرفی شد (+عکس) کیا سیید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا (+عکس)

دیگر خبرها

  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • روزه‌داری و چگونگی مصرف داروها