Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دو و میدانی کار دیگر از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

طرفداری- بحث خداحافظی دوومیدانی کاران به دلیل آنچه بی توجهی عنوان می‌شود در دو سه سال گذشته زیاد شده و در جدیدترین مورد نیز شاهین مهردلان این کار را انجام داد.

به گزارش فارس، مهردلان که امسال توانست رکورد پرتاب وزنه داخل سالن آسیا را بشکند، شانس کسب سهمیه المپیک بود و حتی مسئولان فدراسیون اعلام کردند که این پرتابگر در مشهد زیر نظر مربی‌اش تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته نیز علیرضا مهرصفوتی دیگر پرتابگر وزنه خداحافظی کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا

به گزارش ورزش سه، یاسر القحطانی در جریان مراسم باشکوهی که برای عرضه یک محصول تجاری جدید برگزار شد، اظهاراتی جنجالی داشت که واکنش هواداران را برانگیخت و برخی از آنها در فضای مجازی به انتقاد از او پرداختند.

یاسر القحطانی در سخنرانی خود در این مراسم که با حضور جمعی از ستارگان ورزش و همچنین خانواده.های بازیکنان لیگ عربستان برگزار می‌شد،  به تمجید از علی البلیهی پرداخت و گفت: البته برای من علی البلیهی بهترین بازیکن آسیا و بهترین بازیکن در پست خود است.

وی در ادامه توضیح داد: من در مورد سطح بازیکنان امسال صحبت می‌کنم و با تمام احترامی که برای همه بازیکنان و دستاوردهای آنها دارم، می‌بینم که البلیهی بهترین است. او به خاطر چیزی که با باشگاهش و تیم ملی کشورش ارائه کرد، شایسته عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است.

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی اسطوره الهلال مطرح شد که هواداران این تیم انتظار داشتند او سالم الدوساری را به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی کند اما نظر متفاوت او باعث ناراحتی تعدادی از آنها شد.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • زارع‌پور: در سال ۱۴۰۳ رویدادهای فضایی متعددی خواهیم داشت
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • ییلاقات تفت و مهریز رکورددار بارش‌های دو روز اخیر