Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@22:35:35 GMT

هلال احمر: کوله‌برهای مفقود شده پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۵۴۲۶

هلال احمر: کوله‌برهای مفقود شده پیدا شدند

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از پیداشدن ۲ کوله‌بر مفقودشده در پنجوین عراق خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل تسنیم، محمدباقر محمدی از پیدا شدن همه کوله‌بران مفقودشده و گرفتار در برف ‌و کولاک ارتفاعات استان خبر داد و اظهار داشت: دیروز ۱۳ نفر از کوله‌بران در ارتفاعات روستای میشیاو بخش سرشیو سقز و یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان مریوان پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از ظهر امروز نیز ۲ کوله‌بر دیگر مفقود شده در پنجوین عراق پیدا شدند.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان گفت: همه کوله‌بران پیداشده سالم و توسط نیروهای هلال‌احمر به مکان امن منتقل شده‌اند

محمدی خاطرنشان کرد: با پیدا شدن ۲ کوله‌بر باقی‌مانده از ۱۴ کوله‌بر مفقودی، پرونده کوله‌بران گم‌شده بسته شد و فرماندار شهرستان سقز پایان عملیات این حادثه را اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هلال احمر کوله بری هلال احمر کوله بران ۲ کوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با بیان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد