Web Analytics Made Easy - Statcounter

فجرشهید سپاسی شیراز با ثبت کلین شیت در دربی شیراز اجازه نداد تا قشقایی طلسم خود را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، دربی شیراز این‌بار در لیگ دسته اول بین دو تیم شیرازی فجرسپاسی و قشقایی برگزار شد. امروز این دو تیم شیرازی برای چهارمین بار به مصاف یکدیگر رفتند.

 

قشقایی شیراز در اولین فصلی که نخستین حضورش در لیگ یک را تجربه می کرد در ورزشگاه تازه تاسیس پارس شیراز به مصاف فجرسپاسی رفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تقابل این دو تیم که با قطع شدن برق استادیوم همراه بود با تک گل محمدجواد عباسی به پایان رسید و اولین گل و اولین برد قشقایی در الکاکو همانا و شروع ناکامی در دربی شیراز نیز همانا!

 

قشقایی شیراز در بازی امروز در امر گلزنی ناکام ماند و شاگردان طهماسبی نتوانستند دروازه فجری‌ها را باز کنند تا یک کلین شیت دیگر به تعداد کلین شیت های دیگر تیم شیرازی اضافه کنند. با احتساب این 90 دقیقه، تعداد دقایق ناکامی خط حمله قشقایی برابر فجرسپاسی به عدد 310 رسید.

 

سربازان شیرازی هرچند دروازه‌شان را باز شده ندیدند ولی با کسب این تساوی بدحال‌ترین فجرسپاسی این فصل را نشان دادند. فجرسپاسی در پنج دیدار اخیر خود به پیروزی دست نیافت و کم کم از کورس عقب افتاد.

دسته یک قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز قشقایی شیراز تیم شیرازی دربی شیراز کلین شیت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی درباره سعدی شیرازی به زبان انگلیسی + فیلم

سعدی، شاعر جهاندیده، جهانگرد و سالک سرزمین‌های دور و غریب بود؛ او خود را با تاجران ادویه و کالا و زئران اماکن مقدس همراه می‌کرد. 

او به عراق، شام و حجاز، سفر کرده است و شاید از هندوستان، ترکستان، آسیای صغیر، غزنه، آذربایجان، فلسطین، یمن و آفریقای شمالی نیز دیدار کرده باشد. 

گزارش زیر درباره سعدی شیرازی به زبان انگلیسی تهیه شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گزارشی درباره سعدی شیرازی به زبان انگلیسی + فیلم
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی