Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شفت، این طرح‌ها شامل آسفالت 22 هزار متر مربع از معابر شهر و طرح هدایت آب‌های سطحی است که در مجموع برای ساخت و تکمیل آن بالغ بر 15 میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار هزینه شده اشت .

پیش از این نیز نمایشگاه دستاورهای انقلاب اسلامی در نگارخانه شفت بازگشایی شد که درآن عملکرد دستگاه اجرایی و خدمات رسان شهرستان شفت و تصاویر مرتبط با دهه فجر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری 47 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 205 میلیارد ریال در شهرستان شفت به بهره برداری می رسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر فرماندار فرماندار شهرستان شفت شهرستان شفت شهرستان شفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست پس از طرح خواسته ها و مطالبات مردمی برای بر خورداری از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در نواحی باقیمانده من جمله در منطقه معروف به بیگ جوان از سوی رییس شورای اسلامی چایپاره، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی جهت تکمیل سامانه فاضلاب شهر قره ضیا الدین توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه، محمداشرفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با قدردانی از تعامل و همکاری های شورای اسلامی شهر چایپاره بر لزوم تکمیل سامانه فاضلاب و بهره مندی صددرصدی اهالی منطقه بیگ جوان تاکیدکرد.

در این جلسه مقرر شد تداوم تخصیص های مرتبط با سفر ریاست جمهوری برای پیشبرد اهداف مذکور با جدیت پیگیری شود.

سامانه فاضلاب شهر چایپاره در سال 1394 به بهره برداری رسیده و تصفیه خانه آن نیز از نوع لجن فعال به روش SBRو با ظرفیت اسمی 7900 متر مکعب در شبانه روز با کیفیت بسیار مطلوب در مدار بهره برداری قرار گرفته و بیش از 85درصد خانوارهای این شهر تحت پوشش خدمات جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع بهداشتی خام خانگی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد