Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:04:16 GMT

رایزنی عبدالملک الحوثی با گریفیتس در صنعا

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۲۰۱

رایزنی عبدالملک الحوثی با گریفیتس در صنعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تاکید شد که حملات متوالی کشورهای ائتلاف سعودی و ادامه حملات هوایی و یورش های نظامی همه تلاش های صلح را از بین می برد.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن در توییتی اعلام کرد: عبدالملک الحوثی در جریان دیدار با مارتین گریفیتس نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در یمن اعلام کرد که حملات مکرر کشورهای متجاوز و ادامه حملات هوایی و یورش های نظامی همه تلاش ها برای تحقق صلح را با مانع روبرو می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی در این دیدار به تبعات محاصره و فجایع انسانی و اقتصادی آن بر ملت یمن و عدم پیشرفت در پرونده اسیران و بازداشت شدگان اشاره کرد و از سازمان ملل خواست که راه حلی در این زمینه بیابد.

کد خبر 4842700

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی مارتین گریفیتس جنگ 2015 یمن ایالات متحده آمریکا معامله قرن عراق فلسطین دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه ایران ویروس کرونا روسیه لیبی لبنان ترکیه افغانستان عبدالملک الحوثی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش شبکه سی ان ان، دانشجویان دانشگاه کلمبیا ضمن ادامه اردوی اعتراضی خود در محوطه دانشگاه از مسئولان این دانشگاه خواستند که از واگذاری هر گونه پروژه به شرکت های دارای روابط با اسرائیل، اجتناب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

چند روز پیش مقامات دانشگاه از پلیس نیویورک خواستند تا برای پراکنده کردن این اردوی اعتراضی دانشجویان وارد محوطه دانشگاه شود. ورودی که منجر به بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو و تعلیق تعدادی از آنان از سوی پلیس شد.

خاخام باکلر که با طرح آموزش یهودیان اتحادیه ارتدوکس دانشگاه کلمبیا همکاری می‌کند، به بیش از ۳۰۰ دانشجوی یهودی توصیه کرد که بهتر است تا زمانی که دانشگاه کلمبیا و پلیس نیویورک امنیت آنها را تامین نکرده، در خانه‌های خود بمانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 دانشگاه کلمبیا نیز به علت تشدید تنش‌ها کلاس‌های حضوری خود را لغو کرد.

برخی مسئولان دانشگاه کلمبیا هم به نوبه خود بیانیه ای منتشر و اعلام کردند تا زمانی که تظاهرات کنندگان در عملکرد دانشگاه تداخل ایجاد نکرده و سایر دانشجویان را مرعوب نکنند، دانشجویان حق دارند در محوطه دانشگاه دست به اعتراض بزنند.

اعتراضات در دانشگاه ییل، کلمبیا و دیگر دانشگاه‌ها در سراسر آمریکا در واکنش به تشدید منازعه بین اسرائیل و فلسطینی‌ها آغاز شد.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • الحوثی: ملاک آل سعود و امارات رضایت صهیونیست‌هاست
  • امیرعبداللهیان: در مورد لغو تحریم‌ها رایزنی کردیم
  •  تظاهرات یمنی ها در حمایت از غزه و ایران
  • امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران در نیویورک: در مورد لغو تحریم‌ها رایزنی کردیم