Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:26:22 GMT

باخت سنگین واراژدین در غیاب مهدی‌خانی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۲۱۷

باخت سنگین واراژدین در غیاب مهدی‌خانی

تیم واراژدین در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود برابر هایدوک اسپلیت شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته بیستم لیگ یک کرواسی، تیم واراژدین که با تصمیم لوکا بوناچیچ، محمدمهدی مهدی‌خانی را برای سومین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امشب در ورزشگاه وارتکس به مصاف تیم رده دومی هایدوک اسپلیت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روند ناکامی شاگردان لوکا در هفت هفته اخیر لیگ یک کرواسی با پنج شکست و دو مساوی، امشب هم برابر هایدوک اسپلیت ادامه پیدا کرد و واراژدین در دیداری که برای هشتمین بازی پیاپی نتوانست به برتری برسد، با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا با ۱۲ امتیاز همچنان در قعر جدول بایستد.

 

محمدمهدی مهدی‌خانی که در دو بازی گذشته واراژدین یک بار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امشب تا پایان مسابقه با هایدوک اسپلیت روی نیمکت حضور داشت و نتوانست یازدهمین بار برای تیمش به میدان برود.

واراژدین کرواسی مهدی مهدی خانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واراژدین کرواسی مهدی مهدی خانی مهدی مهدی خانی هایدوک اسپلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!

هواداران الهلال اعتقاد دارند علی البلیهی مقصر حذف تیم آن هاست.

طرفداری | شکست سنگین در بازی رفت، مانع صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده عربستان با وجود پیروزی 2 بر 1 در بازی برگشت مقابل العین امارات، نتوانست از سد این تیم عبور کند و از رسیدن به فینال بازماند.

شکست سنگین الهلال در بازی رفت، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها علی البلیهی، مدافع باتجربه تیمشان را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند. البلیهی در جریان دو بازی رفت و برگشت، اشتباهات فاحشی مرتکب شد. همین موضوع باعث شده هواداران الهلال به شدت از او انتقاد کنند.

پس از بازی برگشت، هواداران الهلال علیه البلیهی شعار سر دادند و این بازیکن عصبانی به سمت آنها یورش برد. با وساطت مدیر ورزشی باشگاه، البلیهی به رختکن هدایت شد تا از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

علی البلیهی در طول دوران فوتبال خود، بارها به خاطر رفتارهای جنجالی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته است. او پیش از این نیز با درگیری با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان خبرساز شده بود. این موضوع باعث شده تا البلیهی حتی در میان هواداران تیم خود نیز محبوبیت زیادی نداشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم