Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:53:35 GMT

چالش کرونا به لیگ قهرمانان آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۲۲۴

چالش کرونا به لیگ قهرمانان آسیا رسید

شیوع ویروس کرونا یکی پس از دیگری میزبانی رقابت‌های مهم را از کشور چین می‌گیرد و حالا کشور استرالیا اعلام کرده است که نمی‌تواند از تیم‌های چینی میزبانی کند.

فدراسیون فوتبال استرالیا طی بیانیه‌ای اعلام کرده است به دلیل شیوع ویروس کرونا به هیچ عنوان قادر به میزبانی از تیم‌های شرق آسیا در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا نیست و حالا مسئولان این باشگاه‌ها قصد دارند به زودی طی تشکیل جلسه‌ای با شیخ سلمان دبیرکل مجمع فوتبال آسیا این مشکل را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به زودی نتیجه میزبانی استرالیا را در لیگ قهرمانان آسیا مشخص کند و ممکن است این بازی‌ها به تعویق بیافتد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس چینی چین بیماری لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوب برای استقلال در راه است

عدم پرداخت بدهی استراماچونی تا ۱۱ فروردین مانع از این شد استقلال با وجود قهرمانی در لیگ برتر در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و این بزرگ‌ترین ضربه به تیم و تماشاگران در سال‌های اخیر بود. کمیته صدور محوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنرا تایید کرد. اما این تصمیم از سوی کمیته مورد اشاره تکرار نخواهد شد.

باشگاه استقلال بر اساس نامه اداره مالیات بدهی‌های معوقه را پرداخت کرده است و از سویی فیفا قبول کرده پرونده منجر به صدور رای از سوی شورای حل اختلاف را حل کند. به این صورت که بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا از محل مطالبات باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد و حال استقلال با دغدغه کمتری می‌تواند پرونده بدهی‌های معوقه خود را مختومه کند. این اتفاقات به ین معنی است که استقلال حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست نخواهد داد و این فصل در صورت قهرمانی در لیگ برتر به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

این بهترین خبر برای آبی‌ها در پایان سال ۱۴۰۲ است. استقلال پیش از این هم یک بار به خاطر ارسال دیر هنگامی اسامی تیم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور درلیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

منبع: خبرورزشی

tags # استقلال ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است
  • امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا (عکس)
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • خبر‌های خوب برای استقلال در راه است
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • لرد فوتبال اروپا، گزارشگر و بازیگر شد!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد