Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@05:45:03 GMT

وام ۷ میلیونی بازنشستگان امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۲۴۱

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی تا پایان امشب (یکشنبه) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر افتخاری ضمن تبریک و گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: با هماهنگی های انجام شده در دومین روز از دهه مبارک فجر، نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی زودتر از موعد به حساب حقوقی بازنشستگان واجد شرایط براساس نوبت بندی صورت گرفته تا پایان امشب (یکشنبه) واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افتخاری با تاکید بر اینکه خدمت به بازنشستگان کشوری و پیشکسوتان سرزمین بزرگ ایران اسلامی برای من افتخار است، اظهار داشت: از اینکه امروز در جمع خانواده گرانقدر و فرهیخته بازنشستگان هستم بسیار خوشحالم.

وی افزود: البته این مسئولیت بار بسیار سنگینی بر دوش من گذاشته که امیدوارم با  کمک همکاران صندوق و مشورت بزرگان اهل فن به ویژه بازنشستگان متخصص بخشی از دغدغه های به حق عزیزان تحت پوشش را رفع کنیم.

افتخاری تصریح کرد: پرداخت وام ضروری بخش کوچکی از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به جامعه یک و نیم میلیون نفری پیشکسوتان کشوری است و ماتلاش می کنیم تا این صندوق به جایگاه اجتماعی و اقتصادی مناسب و شایسته شان بازنشستگان برسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم ایجاد آرامش پیرامون دومین نهاد بزرگ بازنشستگی کشور گفت: فعالیت ها و سیاست های کلان و کارشناسی باید منسجم و مستمر انجام شود تا به نتیجه لازم برسد. قطعا فعالیت کردن از جنس اجتماعی و اقتصادی به خصوص با مخاطبان حساس و هوشمندی چون بازنشستگان که خود نخبگان اکنون و مدیران گذشته این کشور بودند باید در فضای تخصصی و بدور از تنش و حاشیه انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: چهارمین مرحله وام ضروری امشب به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری ۷ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

tags # بازنشستگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir