Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@07:55:48 GMT

اعضای جدید هیات مدیره استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۲۸۸

اعضای جدید هیات مدیره استقلال مشخص شدند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران، مهدی شریفی و سید عبدالرضا موسوی به عضویت هیات مدیره این باشگاه منصوب شدند.

همچنین با استعفای آقایان میرشاد ماجدی و امیر حسین فتحی از هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت و از زحمات آنان تقدیر شد.

درحال حاضر اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح الله‌زاده، کامران منزوی، مهدی شریفی و سید عبدالرضا موسوی اعضای هیات مدیره استقلال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال هیات مدیره هیات مدیره استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رئیسه مجلس: تعیین حداقل دستمزد کارگران پایین‌تر از نرخ تورم مغایر قانون است

به گزارش قدس آنلاین، سید نظام الدین موسوی با اشاره به محاسبه قیمت محصولات تولید داخلی بر اساس قیمتهای جهانی، گفت: وقتی سوال می کنیم چرا محصولات داخل کشور مثل محصولات فولادی و پتروشیمی را به صورت دلاری و جهانی محاسبه می‌کنند و می‌فروشند، عده‌ای برآشفته می‌شوند که چرا تولید کشور را دچار مشکل می‌کنید؟ وقتی بنگاه‌های بزرگ فولادی و پتروشیمی محصولاتشان را جهانی و دلاری محاسبه و می‌فروشند چرا دستمزد کارگران را با نرخ جهانی و دلاری محاسبه نمی‌کنند؟

موسوی توضیح داد: پاسخ این سوال معلوم است. چون اینجا دلاری بودن و جهانی شدن به نفعشان نیست. با این همه، ماده ۴۱ قانون کار، صراحتا تاکید دارد که مزد، مزایا ‌و عیدی کارگران باید بر اساس نرخ تورم واقعی محاسبه ‌و اعلام شود.

موسوی بیان کرد: تعیین هر رقمی پایین‌تر از نرخ تورم واقعی به عنوان حداقل دستمزد، مغایر نص صریح قانون و موجب تضییع حق کارگران عزیز ‌و تلاشگر کشور است و مسئولان تصمیم گیر در این زمینه باید این صراحت قانونی را مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برپایی نوروزگاه‌‎های عشایری در خوزستان
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال انتخاب شدند
  • انتخاب هیات رئیسه والیبال/ وحید مرادی نایب رئیس شد 
  • عضو هیات رئیسه مجلس: تعیین حداقل دستمزد کارگران پایین‌تر از نرخ تورم مغایر قانون است