Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، پهپادهایی را در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه که از سمت منطقه ادلب به پرواز درآمده بودند، ساقط کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوری بورنکوف، فرمانده مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه اعلام کرد، پهپادهایی در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم روسیه در سوریه که از سمت منطقه کاهش تنش ادلب به پرواز درآمده بودند، ردگیری و سرنگون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این مرکز آمده است: اول فوریه حدود ساعت ۱۱ شب به وقت مسکو، تجهیزات کنترل حریم هوایی پایگاه حمیمیم هواپیماهای بدون سرنشینی را شناسایی کرد که از سمت منطقه کاهش تنش در ادلب که تحت کنترل یگان‌های مسلح غیر قانونی است، شلیک شده بود.

براساس این بیانیه، تجهیزات جنگ‌افزار الکترونیک این پایگاه هوایی تمامی این پهپادها را شناسایی و با مختل کردن سیستم‌های کنترلشان، آن‌ها را ساقط کردند. هیچگونه تلفات یا خساراتی پس از این حمله در این پایگاه ثبت نشده است و این پایگاه اکنون در وضعیت عادی فعالیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوريه نزدیکی پایگاه سمت منطقه پایگاه حمیمیم پایگاه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه

شبکه خبری المسیره گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی دمشق خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که اسرائیل در یک تجاوز هوایی به چند هدف نظامی در حومه دمشق حمله کرده است.

المیادین به نقل از یک منبع وزارت دفاع سوریه گزارش داد سامانه‌های پدافندی این کشور به حمله موشکی اسرائیل پاسخ داد و بعضی از این موشک‌ها را ساقط کرد.

این منبع گفت: این حمله تلفاتی به جا نداشته و تنها باعث خسارات مادی شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی این رژیم از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بار‌ها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

دیگر خبرها

  • گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • ساخت بزرگترین پایگاه نظامی ناتو در نزدیکی روسیه
  • فعال شدن پدافند هوایی سوریه همزمان با صدای انفجار
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • فیلم/ حمله هوایی اسرائیل به پایتخت سوریه
  • حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قلمون در سوریه
  • حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه