Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفرزاده با اشاره به اینکه پروازها به چین به دلیل اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت ایرانیان به طور کامل متوقف نشده است، گفت: پروازهایی برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی در چین در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، رضا جعفرزاده عصر امروز (یکشنبه 13 بهمن) به برنامه پبگیری شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی که در چین به سر می برند، گفت: پروازها به چین به دلیل اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت ایرانیان به طور کامل متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تعلیق پروازهای میان ایران و چین درباره نگرانی ایجاد شده برای خانواده های دانشجویان حاضر در چین گفت: خانواده دانشجویان ایرانی در چین نگران بازگشت فرزندانشان نباشند چون برای بازگشت آن‌ها تدابیر لازم اتخاذ شده است و پروازهایی برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی در چین در نظر گرفته شده است.

 

وی درباره اقدامات دیگر این سازمان برای بازگرداندن ایرانیان مقیم چین نیز اینگونه توضیح داد که برای بازگشت ایرانیان مقیم چین و مسافران ایرانی در این کشور با هماهنگی دولت چین و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران پروازهایی در نظر گرفته شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دهه فجر ایام الله دهه فجر معامله قرن مسجد فهما رضا جعفرزاده بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا برای بازگشت ایرانیان تدابیر لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی محمدجواد سلمانپور را به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر محمد جواد سلمانپور معاون سابق بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت، با صدور حکم وی را به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با اهدای سلام نظر به مراتب شایستگی، تجارب ارزشمند و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

«امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمود‌ها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب اسلامی و با رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی و دولت خدمتگزار سیزدهم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • جشن دانش آموختگی دانشجویان خارجی در حرم رضوی
  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان : ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا
  • شرط اخذ مهر تردد دانشجویی اعلام شد
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • معرفی بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان
  • معین، پشت مرز ایستاده و منتظر اجازه ورود است؟!