Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@05:21:17 GMT

افتتاح ۵ طرح آموزشی و اشتغالزا در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۳۲۷

افتتاح ۵ طرح آموزشی و اشتغالزا در رضوانشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در آیین بهره برداری از این طرح ها با تبریک ایام الله فجر انقلاب اسلامی گفت : امنیت و استقلال امروز را مدیون خون شهدا و رشادت ها و تلاش های مردان، زنان، جوانان، علماء، دانشگاهیان، فرهیختگان، اساتید و دانش آموزان این سرزمین هستیم.

محمود قاسم نژاد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، علی رغم تمام دشمنی های استکبار و ایادی آن علیه کشور و نظام اسلامی ما که تا امروز هم تداوم یافته و حتی شدت گرفته شاهد استحکام و قوام این نظام و استقلال کشور بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد : با همه این هجمه ها و توطئه ها از تحمیل هشت سال جنگ نابرابر بر این ملت تا تحریم های اقتصادی و سیاسی و تهاجم فرهنگی و غیره هماره تلاش شده تا این سرزمین با حفظ امنیت و استقلال خود در مسیر آبادانی و توسعه گام بردارد و دولت های پس از انقلاب خدمات گسترده ای را در این شرایط انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد : جوانان این مرزو بوم استقلال و تمامیت ارضی این کشور را حفظ کردند و در این مسیر زنان و مردان، جوانان و سرداران بزرگی مثل سردار سلیمانی جان، وقت و هستی خودشان را وقف این نظام و انقلاب  نمودند.

 دکتر قاسم نژاد افزود : امروز دشمن به روش های دیگر با تحریم های اقتصادی و غیره برکشور ما فشار وارد  می نماید اما باید بداند هرگز نمی تواند به پایه های انقلاب مردمی ما خدشه ای وارد کند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : علی رغم همه مشکلات و مسائلی که استکبار برای کشور و دولت ما ایجاد کرده همچنان خدمات مختلف به مردم ارائه می شود.

 وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر امید به مردم در حوزه های مختلف افزود : شاخص گازرسانی استان گیلان بیش از ۹۵ درصد است و در حوزه آب روستایی قبل از تحویل گرفتن این دولت میانگین آب رسانی ۶۸ درصد بود که در حال حاضربه ۷۶ درصد رسیده است.

 وی اظهار داشت : در حوزه برق رسانی، راه سازی و غیره دولت خدمات گسترده ای را ارائه کرده و همچنان هم در این راستا تلاش می کند چنانکه در دهه فجر امسال بیش از هفت هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان پروژه در استان گیلان به بهره برداری می رسد  که بخش عمده اعتبارات آن دولتی است و کارگزاران دولت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم در این شرایط سخت و دشوار بکار گرفته اند.

 وی با قدردانی از حمایت ها و همراهی های بخش خصوصی و خیرین در بخش آموزشی تصریح کرد: زمانی که جمهوری اسلامی مستقر شد میزان باسوادی ما  زیر ۵۰ درصد بود اما امروزمیانگین باسوادی در استان  ۴/۹۷ درصد می باشد، در توسعه فضاهای آموزشی و دانشگاهی هم امروز شاهد تحولات گسترده ای هستیم و باید این تلاش ها را پاس بداریم.

 معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به پروژه سد مخزنی شفارود  در رضوانشهر گفت: یکی از مشکلاتی که ما در اجرای سدها داریم مشکلات زیست محیطی است که باید رعایت شود، سد مخزنی شفارود در حال حاضر ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از این سد بخش عظیمی از مشکلات آب زراعی و شرب مناطق غرب گیلان برطرف خواهد شد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اقتصادی و سیاسی انقلاب بخش خصوصی خدمت رسانی به مردم شاخص قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان جمهوری اسلامی استان گیلان بهره برداری معاون سیاسی گسترده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند دو میلیارد تومان اختصاص دادند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در آستانه برگزاری سی‌وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ بیست میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد تولیدات علمی دانشگاه تهران متعلق به دوران پس از انقلاب است
  • ۹۸ درصد تولیدات علمی دانشگاه تهران متعلق دوران پس از انقلاب است
  • ۹۸ درصد تولیدات علمی دانشگاه تهران متعلق به ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی با اصطلاح حوزوی
  • مقام امنیتی مشهور بستری شد + عکس | مشاور سیاسی رهبر انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: بار‌ها مرتکب «ترک فعل» شده‌اید
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: کسی که از واژه ترک فعل برای کوبیدن دولت قبل استفاده می کرد، خودش در موارد متعدد مرتکب آن شده است
  • ورود ۱۰۴ هزار خودرو به گیلان طی دو روز گذشته/ آمادگی ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی در ایام نوروز
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند