Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه امروز همچنین به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در کشور، مراتب زیر به تصویب هیئت وزیران رسید:

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی لازم و کامل در سطح ملی و استان‌ها برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و مقابله با آن را صورت دهد و همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با این وزارتخانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل‌های لازم و اقدامات ضروری را به همه استانداران و فرمانداران به ویژه در استان‌های مرزی و علی الخصوص در مرز‌های شرقی برای پیشگیری و مواجهه احتمالی با ویروس کرونا ابلاغ کنند.

پرواز‌های مستقیم از مبدأ چین و به مقصد چین متوقف شود.

وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تجهیز یک فروند هواپیما و اعزام تیم ویژه پزشکی برای بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی از ووهان اقدام کنند و پیگیری وضعیت سایر اتباع ایرانی در دستور کار وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌ها باشد.

کلیه مسافران ورودی از مبدأ چین مطابق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به کشور قرنطینه شوند.

 تعیین نحوه پرداخت بدهی نیرو‌های مسلح به شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران

در ادامه جلسه امروز هیئت وزیران، نحوه پرداخت بدهی نیرو‌های مسلح به شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران تعیین شد.

به موجب این تصمیم، کلیه واحد‌های اداری و ستادی دستگاه‌های اجرایی مندرج در قانون برگزاری مناقصات و نیرو‌های مسلح موظفند صورتحساب آب و برق و گاز مصرفی خود را در مهلت تعیین شده در قبوض، پرداخت نمایند.

در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر، با اعلام شرکت‌های مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آب ایران و مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران و ملی گاز ایران (حسب مورد)، سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه‌داری کل کشور مکلفند نسبت به برداشت معادل هزینه آب و برق و گاز مصرفی اعلام شده از اعتبارات دستگاه اجرایی بدهکار و پرداخت به حساب شرکت‌های مربوط اقدام نمایند.

تصویب لایحه پروتکل ارزیابی اثرات زیست محیطی فرامرزی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای‏ خزر

در ادامه جلسه، لایحه پروتکل ارزیابی اثرات زیست محیطی فرامرزی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر به تصویب دولت رسید.

هدف از این پروتکل پیشگیری، کاهش و مهار آلودگی محیط زیست دریایی و اراضی آسیب‌پذیر به علت نزدیکی به دریا و ارتقای حفاظت از تنوع زیستی و استفاده معقول از منابع طبیعی آن و حمایت از سلامت انسانی از طریق اجرای موثر و شفاف فرآیند‌های ارزیابی اثرات زیست محیطی هر نوع فعالیت پیشنهادی در چارچوب فرامرزی است که ممکن است موجب اثرات مهم فرامرزی بر محیط زیست دریایی و همچنین اراضی­ شود که به علت نزدیکی با دریا دچار آسیب می‌شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دریای خزر هیئت دولت ارزیابی اثرات زیست محیطی مدیریت منابع آب ایران درمان و آموزش پزشکی محیط زیست دریایی نیرو های مسلح وزارت بهداشت ویروس کرونا مبدأ چین دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن برمهانی در احکام جداگانه‌ای محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما را با حفظ سمت، به سمت «سرپرست شبکه آموزش سیما» و حسن نجفی سولاری را به سمت «دبیر ستاد تحول ساختاری سیما» منصوب کرد.

در پایگاه اطلاع‌رسانی سیما آمده است: محمدمهدی قاسمی‌ که متخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، مدیریت شبکه‌های سلامت، آموزش، شما، مدیرکل طرح و برنامه سیما، مدیر شبکه رادیویی سلامت، رییس ستاد جمعیت سیما و نیز مدیریت شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

حسن نجفی سولاری، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و به‌عنوان پژوهشگر و مدرس دانشگاه نیز فعالیت دارد. مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی و رئیس مرکز تولید و فنی معاونت سیما، برخی از سوابق نجفی سولاری است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885500

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال
  • انتظارات از وزارت محیط زیست عراق برای حل معضل گرد و غبار
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • قاسمی جایگزین عبدالعالی در شبکه آموزش سیما شد
  • مسیر و مقصد سفر‌های نوروزی با توجه به سامانه بارشی انتخاب شود
  • سفر درناها از آذربایجان‌غربی به مقصد سیبری آغاز شد
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • تفکیک زباله از مبدأ در بوستان‌های شهری آموزش داده شود
  • مکاتبه وزارت راه برای پرداخت قسط اول فاز توسعه فرودگاه امام/پروازها به سوریه برقرار است
  • اتوبان اصفهان شیراز ؛ عوارض عبور از زیباترین آزادراه ایران چند؟