Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تاکید شد که حملات متوالی کشور‌های ائتلاف سعودی و ادامه حملات هوایی و یورش‌های نظامی همه تلاش‌های صلح را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن در توییتی اعلام کرد: عبدالملک الحوثی در جریان دیدار با مارتین گریفیتس نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در یمن اعلام کرد که حملات مکرر کشور‌های متجاوز و ادامه حملات هوایی و یورش‌های نظامی همه تلاش‌ها برای تحقق صلح را با مانع روبرو می‌سازد.

الحوثی در این دیدار به تبعات محاصره و فجایع انسانی و اقتصادی آن بر ملت یمن و عدم پیشرفت در پرونده اسیران و بازداشت شدگان اشاره کرد و از سازمان ملل خواست که راه حلی در این زمینه بیابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی صنعا گریفیتس مارتین گریفیتس نماینده عبدالملک الحوثی انصارالله یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با همتایان سعودی و لبنانی خود به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با «عبدالرحمن بن سلیمان الاحمد» سفیر عربستان سعودی در مسکو، ملاقات و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین با اشاره به روابط رو به رشد بین تهران و ریاض، از توسعه و تعمیق روابط دوجانبه استقبال و آخرین تحولات منطقه ای به ویژه اوضاع دردناک مردم غزه ناشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را مورد بحث قرار داده و بر ضرورت همکاری جهان اسلام برای مقابله با اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل، تأکید کردند.

رایزنی سفیر ایران در روسیه با همتای لبنانی خود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه همچنین با «شوقی بونصر» سفیر جمهوری لبنان در مسکو، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص اوضاع داخلی لبنان و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله وضعیت اسفناک ناشی از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و ضرورت اقدامات عملی در برابر این تجاوزات بحث و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رأی شورای امنیت علیه عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ
  • سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود رایزنی کرد
  • رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه
  • حمله موشکی به شهر ایلات در اراضی اشغالی
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • رایزنی سفیر ایران و رئیس پارلمان پاکستان درباره همکاری‌های مشترک
  • نشست هماهنگی انصارالله یمن با گروه های مقاومت فلسطینی
  • در دیدار میان گروه‌های مقاومت فلسطین با جنبش انصارالله چه گذشت؟
  • انصارالله چرا و چطور درخشید؟ 
  • بیانیه گروه 7 درباره انتقال موشک بالستیک از ایران به روسیه/ بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات انصارالله یمن در دریای سرخ/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران