Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) برای اولین بار در ۱۰ دانشگاه منتخب کشور از جمله دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) برای اولین بار در ۱۰ دانشگاه منتخب کشور از جمله دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هدف از این طرح که با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انجام خواهد شد، آشنایی دانشجویان با مفاهیم کار، مهارت آموزی و کارآفرینی، ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان و نیز ایجاد فضای بانشاط در بین دانشجویان و نیز توانمندسازی دختران دانشجو و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه آن‌ها عنوان شده است.

لازم به ذکر است که طرح کمند با محوریت ارسال آثار در بخش‌های صنایع دستی مانند چرم، کیف، کفش، زیور آلات، قاب سازی و کار‌های چوبی، تولیدات غذایی و خوراکی، تکنولوژی و مهندسی، پوشاک، دوخت، طراحی پارچه و لباس، گرافیک و هنر‌های تجسمی، محیط زیست، کارآفرینی اجتماعی و گردشگری در بهمن و اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دانشجویان دختر دانشگاه یزد می‌توانند برای شرکت در این طرح تا ۲۵ بهمن جاری با مراجعه به وب سایت رویداد به نشانی farhangi.yazd.ac.ir/kamand یا کانال تلگرامی https://t.me/kamand ۹۸ نسبت به اطلاع از شرایط و ارسال فرم ثبت نام اقدام کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یزد معاونت فرهنگی دانشگاه یزد برگزار می شود دانشجویان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت و ظرفیتی برای ارتقای زیرساخت‌های بین المللی در این دانشگاه است.

دکتر علی نظری امروز ۲۶ اسفندماه در نشست شورای راهبردی بین‌الملل دانشگاه لرستان، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اهمیت و توجه بیش از پیش به مفاهیم قرآن کریم تاکید کرد و افزود: نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود و روزانه خانواده‌ها، آیات قرآن را بخوانند و سبک زندگی خویش را براساس تعالیم قران کریم، پیش ببرند.

وی ادامه داد: گروه‌های آموزشی و دانشکده‌ها در موضوعات مربوط به جذب دانشجویان بین‌الملل مشارکت بیشتری داشته باشند و برنامه‌های خود را براساس تحلیل‌های دقیق آماری ارائه کنند.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت و ظرفیتی برای ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • حمله هندو‌های تندرو به دانشجویان مسلمان در هند
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • حمله به دانشجویان افغانستانی در هند
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • فراخوان ثبت‌نام «طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان سریر»
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است