Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:05:02 GMT

بیلت‌فروشی شهرآورد ۹۲ از فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۳۶۴

بیلت‌فروشی شهرآورد ۹۲ از فردا آغاز می‌شود

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، بلیت فروشی اینترنتی شهرآورد نود و دوم تهران از فردا آغاز می‌شود.

اطلاعیه‌ باشگاه پرسپولیس  که به همین منظور منتشر شده، از این قرار  است: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اعلام داشت برخلاف رفتار غیرمنتظره‌ای که برخی مسوولان در باشگاه استقلال در شهرآورد رفت انجام دادند، تعدادی بلیت در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شهرآورد رفت از سوی باشگاه استقلال به عنوان میزبان هیج بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشد و همین موضوع موجب شد تا باشگاه نتواند بلیتی در اختیار پیشکسوتان، هیات مدیره، معاونان، پرسنل و یا اسپانسرهای خود قرار دهد و مدیرعامل پرسپولیس هم به احترام میهمانان خود به ورزشگاه آزادی نرفت.

باشگاه پرسپولیس از شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد به تعداد کافی بلیت در اختیار باشگاه قرار گیرد تا علاوه بر میهمانان خود، تعدادی بلیت هم به باشگاه استقلال داده شود تا آنها بتواند پاسخگوی انتظارات پیشکسوتان  و دیگر میهمانان خود باشند.

برچسب‌ها پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شهرآورد پروندهٔ خبری شهرآورد پایتخت در قلب زمستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شهرآورد پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شهرآورد باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال میهمانان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پیشین استقلال: جواد نکونام باید درباره نمایش تیم در دربی توضیح بدهد!

امیررضا واعظ آشتیانی می گوید پیشکسوتان و وزارت ورزش باید به دعوای علی خطیر و جواد نکونام ورود کنند

طرفداری | واعظ آشتیانی درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

گفتگوی امیررضا واعظ آشتیانی با خبرورزشی را می خوانید:

ابتدا از بحث خصوصی‌سازی شروع کنیم. سخنگوی دولت با صراحت گفت احتمال دارد دو بانک خصوصی سهام استقلال و پرسپولیس را بخرند. نکته اول این‌که آیا چنین کاری قانونی است و مسئله دوم هم، بحث ضریب موفقیت طرح مذکور از نگاه شما؟

ابتدا باید این مسئله را مطرح کرد که برای سازمان خصوصی‌سازی ۲ سال قبل که این طرح مدنظر قرار گرفت اولویت چه بود؟ اولویت خصوصی‌کردن استقلال و پرسپولیس بود یا برطرف کردن مشکلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن تاکید داشت؟ این روش کار را به سمت فروش سهام برد و نه‌تنها در آن مقطع موفقیتی حاصل نکرد بلکه بار اجتماعی و حتی سیاسی روی دوش دولت گذاشت. فکر می‌کردند مشکل با سهام‌فروشی حل می‌شود ولی اتفاق مثبتی رخ نداد و زمان از دست رفت به همین خاطر دولت ابتدا سراغ حیاط خلوت‌های خودش رفت و سعی کرد با واگذاری استقلال و پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی یا هلدینگ‌های پتروشیمی مشکل را حل کند. به نظرم باید در این رابطه یک استراتژی دقیق تعریف شود که ظرف ۳ تا ۵ سال زمینه برای واگذاری هر دو تیم به بخش خصوصی فراهم آید. من با چنین واگذاری موافقم و به نظرم کار خوبی است. در مورد بحث بانک‌های خصوصی هم از نظر قانونی هیچ مشکلی وجود ندارد ولی همان‌طور که گفتم باید با یک استراتژی دقیق و درست باشد.

به نظر شما چنین واگذاری‌هایی از سر علاقه است یا این‌که تکلیف می‌شود استقلال و پرسپولیس توسط برخی ارگان‌ها خریده شوند تا مشکلات حل شود؟

قطعا نمی‌شود بخش خصوصی را اجبار کرد که به زور سهام استقلال و پرسپولیس را بخرد ولی شاید بتوان بسته‌های حمایتی در اختیار خریدار گذاشت. با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که استقلال و پرسپولیس به خاطر گران شدن فوتبال اصلا سودآور نیستند و بدیهی است که بخش خصوصی دنبال فعالیتی باشد که سرمایه‌اش بیشتر شود نه این‌که ضرر کند بنابراین به جای این‌که برای باشگاه‌ها سقف بودجه بگذارند باید برای بازیکنان بر اساس یک روش اصولی و قانونی سقف پرداخت تعیین شود و البته همه همان را رعایت کنند نه این‌که به جای بخشی از مطالبات بازیکنان حواله تیرآهن و پروفیل بدهند.

شما خودتان با استقلال قهرمان لیگ برتر شدید در آن فصل استقلال چقدر هزینه کرد؟

ما در لیگ هشتم با ۸میلیارد تومان قهرمان شدیم. البته برخی از رقبای استقلال در همان فصل خیلی بیشتر هزینه کرده بودند ولی باشگاه ما با انضباط مالی که برایش تعریف کرده بودیم، نه‌تنها توانست قهرمان شود بلکه بدهی انباشته در آن فصل هم نداشتیم و مقداری از مطالبات طلبکاران بابت فصول گذشته را نیز دادیم.

سال در حال تمام شدن است اما اختلاف جواد نکونام و علی خطیر که از تابستان آغاز شده همچنان به قوت خود باقی است!

من چند روز قبل یک مصاحبه از معاون محترم ورزش قهرمانی وزارت ورزش دیدم که گفته بود ما نسبت به استقلال و پرسپولیس نظارت داریم. چه کسی گفته شما نظارت دارید؟ هم نظارت و هم دخالت حق شماست. البته بهانه خصوصی‌سازی مطرح می‌شود ولی اگر این‌طوری باشد باز هم سوال اینجاست که پس چطور شما هیئت مدیره برای پرسپولیس انتخاب می‌کنید و همین مسئله خبرساز می‌شود؟ استقلال همچنان زیر نظر وزارت ورزش است و باید این وزارتخانه در ماجرای نکونام و خطیر ورود کرده و دخالت کند. وزارتخانه باید وارد این ماجرا می‌شد نه این‌که به پیشکسوتان محترم استقلال بگوید قضیه را حل کنند! ما دیدیم که پیشکسوتان وارد شدند ولی قضیه حل نشد.

بعد از دربی چهارشنبه بار دیگر این شایعه در فضای مجازی میان گروهی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس مطرح شده که از قبل یک عده می‌خواستند مسابقه با نتیجه مساوی تمام شود. شما خودتان به عنوان کسی که در ۴ دربی مدیرعامل استقلال بودید آیا تا به حال هیچ توصیه یا تذکر و دستوری مبنی بر این‌که مسابقه حتما باید با تساوی تمام شود دریافت کرده بودید؟

هیچ‌وقت هیچ ارگان و فرد مسئولی به ما نگفته دربی باید مساوی شود. هرگز به ما نگفتند بازی استقلال و پرسپولیس باید با نتیجه مساوی تمام شود. این حرفا واقعا بی‌ربط است و نمی‌دانم از کجا سرچشمه می‌گیرد. البته قبل از دربی مدیران عامل دو باشگاه را دعوت می‌کردند و توضیح می‌دادند که به بازیکنانتان بگویید بابت اتفاقات ساده‌ای که داخل زمین رخ می‌دهد ورزشگاه را تحریک نکنند اما این‌که مسابقه استقلال و پرسپولیس حتما باید بدون برنده باشد، هرگز! یک بار قبل از یکی از دربی‌های پایتخت من و آقای داریوش مصطفوی به عنوان مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مهمان برنامه ورزش و مردم و مرحوم بهرام شفیع بودیم. همان جا روی آنتن زنده گفتم که به عنوان مدیرعامل استقلال هیچ استرسی برای دربی ندارم چون اگر من استرس داشته باشم، این مسئله به بازیکنان هم منتقل می‌شود.

گروهی از هواداران استقلال و همچنین پرسپولیس از عملکرد بازیکنانشان در دربی ناراحت هستند. اگر شما مدیرعامل استقلال بودید بازیکنان را جریمه می‌کردید؟

عملکرد فنی تیم به سرمربی برمی‌گردد و آقای نکونام باید پیرامون نمایش استقلال در دربی توضیح بدهد. البته کسی حق دخالت در کار سرمربی را ندارد و من اگر مدیرعامل بودم بازیکنان استقلال را جریمه نمی‌کردم چون اصلا منطقی نیست. فراموش نکنید در بهمن سال ۸۸ ما دربی تهران را واگذار کردیم ولی فردای آن روز من سر تمرین حاضر شدم و به بازیکنان دلداری دادم چون تاکید داشتم امتیاز آن مسابقه از دست رفته اما اگر روحیه خودمان را ببازیم امتیازات دیگر فصل را هم از دست می‌دهیم. همان روحیه‌ای که بچه‌ها گرفتند موجب شد دو هفته بعد استقلال برای اولین مرتبه در تاریخ حیات خود مقابل یک تیم عربستانی در داخل خاک عربستان طی مسابقه‌ای رسمی به پیروزی برسد و الاهلی را در لیگ قهرمانان آسیا شکست بدهد. ما دربی بهمن ۸۸ را به واسطه شوتی که آقای کریم باقری زد، واگذار کردیم. ایشان محترم هستند ولی شاید اگر ۱۰۰ بار دیگر هم شوت می‌زد نمی‌توانست دروازه استقلال را باز کند. یادمان نرود استقلال الان صدرنشین لیگ برتر است و بازیکنان به روحیه نیاز دارند و نباید تخریب شوند.

به نظر شما روز ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۳ شرایط برای این‌که استقلال مجوز حرفه‌ای بگیرد فراهم خواهد شد؟

ببینید این مسئله مستلزم حل همه مشکلات است. در بحث مالکیت خصوصی کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلا نگفته دولت تیم‌داری نکند بلکه گفته استقلال و پرسپولیس در آن واحد نباید یک مالک مشترک داشته باشند اما این، همه ماجرا نیست. استقلال باید برای کسب مجوز حرفه‌ای شرایط دیگری را هم احراز کند و به همین خاطر تاکید دارم اگر قضیه مالکیت مشترک حل شد، دردسرهای بعدی استقلال نباید گردن دولت بیفتد بلکه هیئت مدیره این باشگاه باید سایر مشکلات در راه رسیدن به لیگ قهرمانان را مرتفع کند.

شما اواخر بهمن امسال یکی از منتقدان حضور همراهان فراوان در معیت تیم ملی بودید. در این رابطه هنوز توضیحات کامل ارائه نشده که افرادی نظیر روسای هیئت‌ها و... چرا تیم ملی را همراهی کردند.

این مسئله به مجمع فدراسیون برمی‌گردد. مجمع و ارگان‌های نظارتی می‌توانند از فدراسیون بر اساس قانون توضیح بخواهند که دلایل خودش پیرامون حضور افراد مذکور را به طور شفاف شرح بدهد تا قضیه برای همه روشن شود که این نفرات هر کدام به چه دلیل و با چه استدلالی راهی جام ملت‌ها شده بودند.

و به عنوان سوال پایانی اگر بخواهید شرایط فوتبال ایران را در سال ۱۴۰۳ تشریح کنید، چه می‌گویید؟

شرایط فوتبال ایران؟ تکرار سال‌های گذشته.

از دست ندهید ????????????????????????

پیتزا با آناناس؛ هواداران انگلیسی روی اعصاب ایتالیایی‌ها! / عکس الهام‌گیری طراحان پیراهن بلژیک از تن تن / عکس انگلیس با 5 سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا! کاپیتان فولاد: می‌روم چون مایه ننگ هستید! مهدوی کیا در تیم قرن هامبورگ / عکس

دیگر خبرها

  • درگیری خطیر با پیشکسوت استقلال سر بلیت دربی
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو از فردا
  • جدال لفظی علی خیطر و یکی از پیشکسوتان استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • مدیرعامل پیشین استقلال: جواد نکونام باید درباره نمایش تیم در دربی توضیح بدهد!
  • هافبک استقلال مقابل هوادار محروم شد