Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور یکشنبه در بازدید از ترمینال فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در جمع خبرنگاران گفت: مردم آبادان و خرمشهر در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت‌های خود از مرز ایران اسلامی دفاع و حفاظت کردند و اکنون شایسته بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:از زمان تشکیل سازمان منطقه آزاد اروند گام های موثری در جهت توسعه و عمران شهرهای آبادان و خرمشهر برداشته شده که وضعیت این۲ شهر رو به بهبود است.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی محیط مناسبی برای مردم آبادان و خرمشهر فراهم نشده بود ولی با اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند بخصوص در بخش عمرانی شاهد مهاجرت معکوس به این شهرستانها هستیم.

بانک  روند عملیات احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی آبادان را مطلوب توصیف کرد و افزود: این پروژه با مساحت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست که با تعهدات وزارت راه و شهرسازی این پروژه در ابتدای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او تصریح کرد: با تلاش مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در دهه مبارک فجر ۲۵ پروژه تولیدی، صنعتی و گردشگری به ارزش چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری خارجی پنج میلیون دلار به بهره‌برداری خواهد رسید.با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و ۲۰۰ فرصت اشتغال جدید در منطقه ایجاد خواهد شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: در پروژه های در دست اجرا در منطقه آزاد اروند بخصوص در پروژه های عمرانی باید کیفیت را مد نظر قرار داد و پروژه ها باید طوری اجرا شوند که کارایی مناسب خود را در زمان طولانی حفظ کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ تحمیلی منطقه آزاد اروند انقلاب اسلامی ترمینال فرودگاه دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور سازمان منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر جنگ تحمیلی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است، گفت: تکمیل این زائرسرا نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رحیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساخت این زائر سرا با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون ها زائر به خصوص در ایام اربعین،در این شهر مرزی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام زیربنای این زائرسرا را 2 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و گفت:این پروژه با پیشرفت 40درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است،تصریح کرد:22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است‌.

رحیمی به دیگر مشخصات این پروژه اشاره داشت و گفت:این زائرسرا در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان 300 نفر در طول روز در حال اجرایی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پایان افزود:این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ساماندهی ۴۱۱ پروژه بر زمین مانده دستاورد سال گذشته سازمان محیط زیست
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر