Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@22:52:05 GMT

بلیت فروشی دربی از فردا صبح آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۶۱۶

بلیت فروشی دربی از فردا صبح آغاز می‌شود

بلیت فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در شهراورد ۹۲از ساعت هشت صبح فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی گفت و گوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حسن کریمی مدیر شرکت توسعه و تجهیز و پیگیری‌های  معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس قرار است بلیط فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که به میزبانی پرسپولیس برگزار می شود از ساعت هشت صبح فردا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در گفت‌و‌گو با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به وی اعلام کرد برخلاف رفتار غیرمنتظره‌ای که برخی مسئولان در باشگاه استقلال در دربی رفت انجام دادند تعدادی بلیت در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد داد.

در دربی رفت از سوی باشگاه استقلال به‌عنوان میزبان هیچ بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشد و همین موجب شد باشگاه نتواند بلیتی در اختیار پیشکسوتان، هیئت مدیره، معاونین، پرسنل و یا اسپانسرهای خود قرار دهد و مدیر عامل پرسپولیس هم به احترام میهمانان خود به استادیوم نرفت.

باشگاه پرسپولیس از شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد به تعداد کافی بلیت در اختیار باشگاه قرار گیرد تا علاوه بر میهمانان خود تعدادی بلیت هم به باشگاه استقلال داده شود‌ تا آنها بتواند پاسخگوی انتظارات پیشکسوتان و دیگر میهمانان خود باشند.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی لیگ برتر 98 99 دربی 92 شرکت توسعه و تجهیز باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال میهمانان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود

 فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

در همین راستا فردا ساعت ۱۰:۳۰ صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود.

در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی بودند که از مدت‌ها قبل با ملاحظاتی درخصوص مناسبات بین‌المللی مواجه شدند. لذا در دولت سیزدهم موضوع واگذاری این دو باشگاه به صورت جدی از سوی سازمان خصوصی‌سازی دنبال شد. شرکت‌هایی که این دو باشگاه را در اختیار گرفته‌اند دولتی نیستند و به گفته مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، پس از این واگذاری اثر مدیریتی دو باشگاه مذکور به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

گفتنی است برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳۰۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳۵۸۰  ریال تعیین شد که ارزش پایه کل سهام این باشگاه تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • فیلم| آغاز مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!