Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت:از ابتدای طرح اعزام زائران سال اولی تاکنون ۲۹ هزار و۱۶۷ نفر از این استان به مشهد مقدس وزیارت امام رضا(ع) مشرف ودر زائر شهر اسکان یافته اند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، محمدعلی ابراهیمی امشب در همایش  خادمیار رضوی سبقت در خدمت که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار داشت: طی این مدت نیز 446 زوج جوان نیز در قالب طرح زائر اولی به  زیارت امام رضا (ع) مشرف شده اند

وی که در جمع خادمان و خادمیاران رضوی شهرستان بیرجند سخن می گفت بیان کرد: انسجام بخشی، هماهنگی و معارفه کانونهای خدمت، افتتاح رسمی طرح خادم یاری در استان خراسان جنوبی از جمله برنامه های این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح خادم یاری رضوی استفاده از ظرفیتهای افراد برای خدمت در کانونهای خادمیاری مشخص می شود افزود: در این طرح با بهره گیری از ظرفیت خادمیان برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی اجرا می شود.

یزد |حجت الاسلام مروی: طرح خادمیاری رضوی به هیچ وجه تعطیل نمی‌شودلباس خادمیاری امام رضا (ع) بر تن دانش‌آموزان نوجوانتولیت آستان قدس: طرح خادمیاری متوقف نشده است / 70 میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان کنار گذاشتیم + فیلمخدمت به زائر محدود به جغرافیای حرم رضوی نیست؛ گسترش کانون‌های خادمیاری در شهرستان‌هاایجاد شبکه خادمیاری علمی در کشور؛ جذب 2000 نفر از شخصیت‌های علمی

ابراهیمی بیان کرد: در طرح خادمیاری هرفرد در محل زندگی خود به نیت امام رضا (ع) باید حداقل تعهد 6ساعت خدمت داشته باشد اظهارکرد: از تیرماه سال 95 تاکنون بیش از 6 هزار و 500نفردر این طرح ثبت نام کرده اند که از  این تعداد 3هزار و238 نفر در بیرجند فعال هست.

وی با بیان اینکه فعال سازی شبکه های خادمیاری وفعالیت درعرصه های عمومی، تخصصی وستادی از دیگر برنامه های خادمیاران است بیان کرد:90کانون محله ای در مراکز خیریه و مساجد وظیفه شناسایی محرومان وحلقه اتصال با کانونهای موضوعی راعهده دارهستند که 40کانون محله ای در شهرستان بیرجند فعال است.

 وی از توزیع 61 هزار و560 وعده غذای گرم  بین محرومان از طریق کانون محله ای و 15هزار و 807 نفرسبد غذایی بین محرومان و توزیع 275 هزار وعده غذایی بین نیازمندان رااز دیگر اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی اعلام کرد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی عیادت از 621 نفر از ایتام،انجام 4هزار و 580مورد خدمات درمانی وبستری،اعزام تیم های عمرانی به مانطق محروم برای ارائه خدمات مختلف بهداشتی ودرمانی را از دیگر فعالیت ها واقدامات آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی برشمرد.

انتهای پیام/250

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح خادمیاری امام رضا محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است