Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام در دیداری تماشایی و مهیج با دو گل منچستر سیتی را مغلوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاتنهام در شبی که در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و هوگو لوریس در نیمه اول پنالتی ایلکای گوندوغان را مهار کرد، در نیمه دوم و با اخراج زینچنکو شرایط را تغییر داد و یا دو گل مقابل سیتی به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست گل اول توسط استیون برخواین خرید جدید تاتنهام وارد دروازه سیتی شد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقایق ابتدایی و با خطای استرلینگ روی دله آلی، بازیکنان تاتنهام اعتقاد به اخراج بازیکن حریف داشتند که مایک دین نظر دیگری داشت.

اولین فرصت بازی در دقیقه 25 روی پاس ریاض محرز برای سیتی ایجاد شد، اما ضربه زمینی سرخیو آگوئرو از درون محوطه با واکنش خوب هوگو لوریس دفع شد.

اما در حالیکه به نظر می رسد اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نخواهد داد، سیتی در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی جنجالی با بازبینی صحنه شد. ایلکای گوندوغان پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه زمینی با مهار هوگو لوریس همراه شد.

در اوقات اضافی و روی پاس زمینی استرلینگ، آگوئرو در دهانه دروازه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقیقه 48 باز هم سیتی فرصت فوق العاده ای را از دست داد. روی نفوذ استرلینگ و خروج لوریس، توپ در اختیار آگوئرو قرار گرفت و او با پاس عرضی گوندوغان را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه هافبک آلمانی در مقابل دروازه خالی رو به آسمان رفت.

اما در دقیقه 60 و با اخراج زینچنکو شرایطی به کلی تغییر کرد. در دقیقه 63 و روی پاس لوکاس مورا، این استیون برخواین خرید جدید تاتنهام بود که با کنترلی تماشایی و ضربه ای دقیق از مرکز محوطه موفق شد دروازه ادرسون را باز کند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 71 تاتنهام به گل دوم هم دست یافت. این بار با پاس دقیق اندومبله، سون هیونگ مین در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به فرناندینیو کمی تغییر جهت داده و وارد دروازه سیتی شد.

در دقایق باقیمانده سیتی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه 89 گابریل ژسوس با ضربه سر خطرناک دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما هوگو لوریس واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 94 ضربه سر اشتباهی هری وینکس را لوریس مهار کرد و لحظاتی بعد دیرک دروازه تاتنهام به لرزه درآمد تا در نهایت سیتی با نتیجه 0-2 مغلوب تاتنهام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس تاتنهام فوتبال منچسترسیتی صاحب موقعیت نیمه اول هوگو لوریس اما ضربه روی پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!

ژوزه مورینیو به دورویی و نگاه کاملا متفاوت رسانه‌ها به سبک بازی او و تیم میکل آرتتا اشاره کرد.

طرفداری | خوزه مورینیو به طرز نگاه رسانه‌های انگلیسی به تاکتیک‌های میکل آرتتا در بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی طعنه زد.

توپچی‌ها در ۳۱ مارس راهی ورزشگاه اتحاد شدند، دیداری که به عنوان جدالی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی لقب گرفته بود. با این حال، این رویارویی، به شدت ناامیدکننده از آب درآمد و تنها سه شوت در چارچوب بین دو تیم رد و بدل شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. آرسنال با اتخاذ یک استراتژی تدافعی به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم آرتتا تنها 27 درصد مالکیت توپ در برابر سیتی داشت، اما در نهایت با ارائه نمایشی سرسخت و منظم، یک امتیاز گرفت و آرسنال را در رقابت‌های برای قهرمانی نگه داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام که رسانه‌های انگلیسی او را به خاطر بازی دفاعی تیمش، با اصطلاح " اتوبوس پارک کردن" به تمسخر می‌گرفتند و نگاهی کاملاً منفی به سبک بازی تیم‌های او داشتند، از واکنش متفاوت رسانه‌ها به عملکرد آرسنال در بازی با سیتی ابراز تعجب کرد. آقای خاص در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت:

از دیدن موفقیت این پسر [آرتتا] خوشحالم، چون او را دوست دارم. و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. اما از نحوه‌ی بازی آرسنال برای کسب آن یک امتیاز و طرز صحبت رسانه‌ها درباره‌اش تعجب می‌کنم. تعجب می‌کنم رسانه‌ها از استراتژی جادویی آرتتا برای آن بازی صحبت کردند. ولی در زمان من، خبری از استراتژی جادویی نبود. با این‌که من چند بار در خانه منچسترسیتی پیروز شدم، کسی نمی‌گفت استراتژی مورینیو فوق‌العاده بوده، در عوض می‌گفتند تدافعی بازی کرد؛ اتوبوس پارک کرد؛ اتوبوس دو طبقه پارک کرد! نگاهی که به من داشتند کاملاً متفاوت بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها