Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده قدیم ابهر به سمت نورین خبر داد و اظهار کرد: این حادثه منجر به مصدوم شدن ۱۴ نفر شده است.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان این حادثه فوتی نداشته است و همه مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی با حال عمومی مساعد به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/مرکزی رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از واژگونی خودرو پراید در محور اراک ـ دلیجان خبر داد.

بهروز ایران نژاد در اینباره اظهار کرد: طی گزارش تلفنی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه مبنی بر واژگونی خودرو پراید در محور سلفچگان به دلیجان به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اورژانس پیش بیمارستانی استان، وی افزود: این سانحه ترافیکی هفت مصدوم در پی داشت که مصدومین این سانحه پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام
  • ثبت بیش از ۲۵۰۰ مأموریت اورژانس در ایام نوروز