Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز می گوید دروازه بان تیم رایکا نزدیک به ۱۰ دقیقه از زمان بازی را روی زمین بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی که تیمش در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ یک به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل رایکای بابل دست پیدا نکرد، در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری گفت:

به مسئولان مجموعه انقلاب تبریک می گویم که در این شرایط آب و هوایی زمین را آماده کردند و زمین خوبی هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نصرتی در مورد بازی گفت:

شما دیدید. بازی یکطرفه بود. به تیرک زدیم و دو تا از روی خط دروازه برگرداندند. متاسفانه به شرایطی رسیدیم که تیم های حریف مقابل ما وقت تلف می کنند. همین امروز دروازه بان تیم حریف نزدیک ۱۰ دقیقه زمان بازی را خواباند و در بازی های قبلی هم همین مشکل را داشتیم و در بازی با آلومینیوم هم همینطور بود. من نمی دانم که مربیان حریف چه چیزی به بازیکنانشان آموزش می دهند. ما که به بازیکنانمان اجازه نمی دهیم که اتلاف وقت کنند. خیلی این موضوع را به آقای کرمانشاهی گوشزد کردیم. کاری هم نمی شد کرد. وقتی گلر روی زمین می خوابد که نمی شود کاری کرد. الان شما ببینید، من فکر می کنم حداقل هفت هشت دقیقه فقط دروازه بان آنها یک تنه بازی با خواباند. من که از این نحوه بازی کردن خوشم نمی آید و امیدوارم همکاران ما هم به بازیکنانشان آموزش فوتبال بدهند. این از این بازی و آن هم از بازی با سرخپوشان. در بازی با قشقایی هم ما اولین باختمان را در این فصل تجربه کردیم ولی به اذعان دو کارشناس داوری که نمی خواهم اسمشان را بیاورم، اصلا پنالتی نبود و با همان پنالتی اولین باخت ما رقم خورد.

او سپس با اشاره به شاگردانش بیان کرد:

به همه بچه هایم نه ولی به چند تا از آنها خسته نباشید می گویم که تمام وجودشان را گذاشتند. من هم همین را از آنها می خواهم. شاید یک مسائلی را من خوب نگفتم ولی بازیکنی که تمام وجودش را نگذارد برای من قابل هضم نیست. قطعا با چند بازیکن که تمام توانشان را نمی گذارند، برخورد جدی می کنم. با این حال ما در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه به ثمر ننشست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رایکای بابل آلومینیوم آلومینیوم تیم فوتبال گل ریحان البرز رایکای بابل لیگ یک محمد نصرتی دروازه بان هم همین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک، تیم مس در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان میزبان آریو بود که با وجود اخراج علی مغنمیان در دقیقه 40 و ده نفره شدن تیم خود، موفق شد با گل های یاسر فیضی در دقیقه 45 و مصطفی شیخ در دقیقه 60 دو بر صفر پیروز شود.

بازی دو تیم هرچند تا دقیقه 40 آرام و کم حادثه پیگیری می شد اما در پنج دقیه پایانی خود در نیمه اول آبستن حوادث زیادی شد... در دقیقه 40 مغنمیان با خطای هندی که مرتکب شد، با مشورت کمک داور به داور بازی با کارت قرمز جریمه شد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

اما در حالی که همه فکر می کردند با این اتفاق کار برای مس کرمان سخت شود اما در دقیقه 45 بازی و در بهترین زمان ممکن مس کرمان به گل اول مسابقه دست یافت.

برروی ارسال عالی خشایار زبرجد توپ بر سر فیضی نشست تا او با ضربه ای دقیق گل اول مس را در این بازی به ثمر برساند و با این تک گل مس تیم برتر زمین در نیمه اول باشد.

در نیمه دوم و در حالی که تیم آریو درصدد استفاده از یک یار کمتر تیم مس کرمان بود، با تعویض هایی تهاجمی وارد زمین شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز یک موقعیت عالی گلزنی را برابر دروازه مس از دست داد.

اما تیم مس کرمان که برای پیروزی در این بازی کاملا برنامه داشت و با تمرکز و آمادگی کامل به زمین آمده بود، در دقیقه 60 مسابقه با زدن گل دوم آب سرد را کامل بر پیکر حریف خود ریخت.

زبرجد این بار برروی یک ارسال کرنر، توپ را عالی به محوطه جریمه آریو رساند تا این بار مصطفی شیخ با ضربه ای سری دیدنی گل دوم را برای مس به ثمر برساند.

بعد از این گل تیم آریو بی محابا دست به حمله زد اما در کنار کارهای دفاعی عالی تیم مس کرمان، رضایی نیز درون دروازه این تیم یک چهره بسیار درخشان از خود ارائه کرد و با واکنش های عالی خود، دروازه تیم مس را بسته نگه داشت.

کارهای دفاعی عالی مس در کنار درخشش دروازه بان این تیم حملات آریو را یکی پس از دیگری ناکام گذاشت تا مس ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود، تیم آریو را که در حفظ دروازه خود در بازی های قبلی رکوردی عالی به ثبت رسانده بود دو بار برابر تیم ده نفره مس کرمان تسلیم شود و سه امتیاز پس از چند هفته دوری از برد، بازهم برای مس کرمان در جدول ثبت شود.

تیم مس کرمان که بازی هفته آینده خود را 21 فروردین برابر استقلال ملاثانی در اهواز برگزار خواهد کرد، با این پیروزی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

 تیم های فوتبال داماش و مس شهربابک هم در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست تیم فوتبال داماش چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد که هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد اما تیم مس شهربابک در دقیقه ۴۰ و در یک ضدحمله و روی اشتباه بازیکنان داماش به گل برتری رسید تا این نیمه به سود مس شهربابک خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم داماشی ها با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط کاملی داشتند و در دقیقه ۴۸ میرهادی میرجوان با یک ضربه سر گل مساوی را به ثمررساند و در دقیقه ۹۰ نیز, رضا زاهدتبار که در نیمه دوم به میدان آمده بود با یک ضربه زیبا گل دوم و برتری داماش را به ثمر رساند.

 تیم مس شهربابک با کسب ۳۰ امتیاز در مکان یازدهم  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • بازرسی از هزار و ۱۰۰ زمین بازی و تجهیزات تفریحی در البرز
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند