Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@19:02:31 GMT

پیامک واجدان شرایط طرح ملی مسکن فردا ارسال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۷۱۶۷

آفتاب‌‌نیوز :

متقاضیانی که به آنها پیامک واجد شرایط ارسال شود می‌توانند با مراجعه به ادارات کل راه و شهرسازی و یا شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن تشکیل پرونده بدهند.

بنابراین گزارش پیامک‌هایی که به متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن ارسال خواهد شد به ترتیب حروف الفبا خواهد بود.

در فاز اول ثبت‌نام طرح ملی مسکن 233 هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 123 هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید پیش‌تر محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفته بود که پالایش ثبت‌نام‌کنندگان طرح ملی مسکن به اتمام رسیده که حدود 42 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط نبودند. بنابراین به نظر می‌رسد تعداد واجدین شرایط طی چند روز گذشته باز هم کاهش یافته است.

با تمام پالایش متقاضیان مسکن ملی در همه استان‌های کشور فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسکن ملی راه و شهرسازی وزیر راه راه و شهرسازی طرح ملی مسکن واجد شرایط ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید تجری، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای اخیر در استان گلستان پیامکی با عنوان «ثبت نام طرح کمک معیشتی دریافت کنید» برای شهروندان گلستانی ارسال می‌شود که این پیامک‌ها حاوی لینک آلوده و جعلی هستند.

وی افزود: از همه شهروندان خواسته می‌شود این موضوع را مورد توجه قرار داده و آن را به نزدیکان خود هشدار دهند و توجهی به پیامک نداشته و لینک را باز نکنند.

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: برخی اوقات گوشی افراد حک می‌شود و این پیامک‌ها از طرف فرد برای همه مخاطبان به صورت ناخودآگاه ارسال می‌شود. افراد توجه داشته باشند پیامی که با عنوان ثبت نام کمک معیشتی برای آنها ارسال شد و حاوی لینک بود صد درصد یقین داشته باشند که کلاهبرداری است.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های دولتی به هیچ عنوان با شماره‌های شخصی پیامک برای افراد ارسال نمی‌کنند، یادآور شد: تمامی این پیام‌ها با شماره ۶۰۳۰ در حال ارسال است.

تجری اظهار کرد: افراد توجه داشته باشند زمانی که پیام برای آنها ارسال می‌شود و ندانسته آن را باز می‌کنند در گام نخست همان پیام برای تمامی مخاطبین گوشی همراه ارسال می‌شود و در مرحله بعدی حساب بانکی فرد در دسترس کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر فرد در صورتی که با این صحنه مواجه شد در نخستین گام گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهد تا از ارسال پیامک‌های بیشتر خود داری شود.

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: در صورت خالی شدن حساب بانکی باید فرد سریعاً با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا تماس گرفته تا اقدامات لازم توسط همکاران در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شد.

کد خبر 6087006

دیگر خبرها

  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه