Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@11:34:08 GMT

نگرانی مردم آبادان از ورود کشتی چینی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۷۱۷۰

ساعت 24 -پهلوگیری یک فروند کشتی چینی حامل تجهیزات فاز ۲ پالایشگاه آبادان موجب نگرانی مردم این شهرستان شده است.

 سیدزین العابدین موسوی فرماندار آبادان عصر یکشنبه در خصوص کشتی چینی حامل تجهیزات فاز ۲ پالایشگاه آبادان گفت: تخلیه تجهیزات فاز ۲ پالایشگاه آبادان از این کشتی مستلزم تصمیم شورای تامین شهرستان و ارایه گزارش دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تا پیش از طرح این موضوع در شورای تامین و گزارش مدیریت دانشکده علوم پزشکی اجازه تخلیه تجهیزات و ورود خدمه به آبادان داده نمیشود.

فرماندار آبادان افزود: به دلیل اهمیت موضوع و با توجه به هشدارهای سازمان بهداشت جهانی در خصوص شیوع ویروس کرونا، تمامی جوانب لازم در این باره بررسی خواهد شد.

موسوی ادامه داد: تذکر لازم به متولیان کشتی داده شد و مقرر است پس از بررسی همه جانبه و قرنطینه تصمیم لازم گرفته شود.

پهلوگیری یک فروند کشتی چینی حامل تجهیزات فاز۲ پالایشگاه آبادان بازتاب گسترده در آبادان داشته و موجب نگرانی مردم در خصوص ویروس کرونا شده است.

دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز از ارایه مراقبت سندرمیک(بررسی وضعیت سلامت افراد) در اداره بندر آبادان خبر داد و اعلام کرد: پیش از ورود سرنشینان کشتی به بندر آبادان کارشناسان واحد پیشگیری ( پست مراقبت مرزی) اقدام به غربالگری سرنشینان کشتی چیانگ میانگ کردند.

بنا به اعلام این دانشکده پست مرزی به صورت شبانه روزی نسبت به کنترل تردد افراد ورودی و خروجی اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شهر آبادان تجهیزات فاز ۲ پالایشگاه آبادان دانشکده علوم پزشکی نگرانی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا از آغاز طرح نوروزی پلیس تا کنون در شهرستان شاهد کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ هستیم.
او با اشاره به همراهی و همکاری مردم با پلیس و اجرای طرح‌های پاکسازی امنیت محله محور و جمع آوری معتادان متجاهر در اسفندماه پارسال افزود: در این مدت ۷۵ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از مردم خواست با رعایت توصیه و هشدار‌های پلیس در خصوص نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت، هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • شعارهای مسکنی در حد شعار باقی ماند/ نسخه‌ چینی درد مسکن ایران را دوا می‌کند؟
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • از «صید ارواح» چه می‌دانید؟
  • عصبانیت رژیم کودک کش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه + فیلم
  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • ورود دادستانی به غرق شدن دو مسافر در ساحل بوشهر