Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان در سال ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش شریان نیوز،علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشسته‌ها در سال جدید، اظهار کرد: امروز شورای عالی کار نشستی را برگزار می‌کند تا نظرات هر سه گروه دولت، کارگر و کارفرما مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان کیا بیان کرد: پارسال هر سه گروه دولت، کارگر و کارفرما پذیرفتند که حقوق بازنشستگان ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان  شود، اما تنها منابع ۴۰ درصد از این مبلغ مشخص شده داده شد، که ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان حداقل حقوق بازنشسته‌ها شد.

رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی ادامه داد: امسال افزایش حقوق در تمامی سطوح ۴۱ درصد و در سبد هزینه خانوار حدود ۶۰ درصد است. اگر امسال بخواهیم به عدد پارسال برسیم، براساس ۴۰ درصد تورم حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سبد هزینه خانوار ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.

وی گفت: اما اگر ۴۰ درصد منابع این مبلغ تخصیص داده شود، مبلغی حدود  ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود. یعنی حداقل حقوق یک بازنشسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سال جدید می‌شود، اگر مبلغی کمتر از این را مصوب کنند مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

دهقان کیا تصریح کرد: سال گذشته حداقل حقوق یک بازنشسته ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که امسال به ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و حدود ۳۶.۵ درصد افزایش داشت. برای سال آینده اگر همین میزان افزایش پیدا کند حداقل حقوق یک بازنشسته حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود، اما اگر براساس سبد هزینه خانوار محاسبه شود این رقم بین ۲ میلیون و ۴۰۰ تا 2 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره عیدی بازنشسته‌ها گفت: عیدی بازنشسته‌ها به ترتیب حروف الفبا از نیمه بهمن ماه واریز می‌شود که این رقم یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان که به تصویب دولت رسیده است.

منبع: شریان

کلیدواژه: میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می شود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حداقل حقوق یک بازنشسته سبد هزینه خانوار حقوق بازنشستگان ۲۰۰ هزار تومان بازنشسته ها ۱ میلیون ۴۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 

طبق اعلام آموزش و پرورش حقوق فروردین ۱۴۰۳ معلمان و فرهنگیان از عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شروع به واریز می‌شوند

معلمان می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir فیش حقوقی خود را ببینند.

 

tags # معلم سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه