Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:07:13 GMT

لحظه دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز در اتوبان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۸۷۷۵

لحظه دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز در اتوبان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی توسط پلیس انگلیس منتشر شده است لحظه دستگیری سارقان یک دستگاه خودپرداز بانک را در منطقه کنت واقع  در جنوب شرقی این کشور به تصویر می‌کشد. این سارقان که پس سرقت دستگاه خودپرداز با یک خودروی ون نقره‌ای رنگ در حال حمل آن بودند توسط ماموران پلیس محاصره و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرقت در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده بود.  خودروی ون مورد استفاده سارقان خودرویی سرقتی بود که از ساختمانی در منطقه ایسکس سرقت شضده بود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که ماموران پلیس پس از مسدود کردن اتوبان مانع حرکت خودروی ون شده و با محاصره خودرو پنج سارق را دستگیر می‌کنند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از متوقف شدن خودروی ون یکی از ماموران درب سمت راننده را باز می‌کند و راننده را بیرون می‌کشد. ماموران پلیس پیش از بازکردن درب راننده اقدام به شکستن شیشه درب سمت راننده کرده بودند. در لحظه محاصره خودرو، دو نفر از سارقان در صندلی جلو حضور داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند. سارقان در لحظه دستگیری بدون هیچ مقاومتی تسلیم پلیس شدند.  سارقان بین ۲۵ تا ۵۵ سال سن داشتند. در داخل  دستگاه خودپرداز سرقت شده حدود ۱۰۰۰۰۰ یورو پول نقد بود که سارقان موفق شده بودند آن را از محلی که نصب بود درآورده و به داخل خودروی ون منتقل کنند.

گفتنی است؛ دادگاه این متهمان روز جمعه برگزار شد و بنا به اعلام پلیس کنت این پنج نفر جمعا به مدت ۲۲ سال به زندان محکوم شدند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس سرقت خودپرداز بانک سرقت عجیب دستگاه خودپرداز ماموران پلیس لحظه دستگیری خودروی ون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه