Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا، محمد سالاری با بیان اینکه که این مسابقات به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه جیرفت در بخش پسران با چهار شرکت کننده موفق به کسب سه مقام نخست و یک مقام سوم شد.
وی تصریح کرد: علی عبدالخانی در بخش یکهزار و ۵۰۰ متر و پنج هزار متر مقام اول و حسین طغرایی در بخش پرتاب دیسک مقام اول و در پرتاب وزنه هم مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه جیرفت ادامه داد: در مجموع و در بخش تیمی، دانشگاه جیرفت به مقام چهارم رسید.
وی به شرکت تیم دختران دانشگاه جیرفت در مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های منطقه هشت کشور اشاره کرد و گفت: در بخش دختران نیز دانشگاه جیرفت با هفت ورزشکار در این مسابقات حضور یافت که موفق به کسب هشت مقام شد. 
سالاری افزود: دریا لک در ماده ۸۰۰ متر مقام اول و ۴۰۰ متر مقام دوم، زینب مرادیان در ماده پنج هزار متر مقام دوم و یکهزار و ۵۰۰ متر مقام سوم، معصومه سیفی و معصومه بامری هم مقام دوم و سوم پرتاب وزنه، فاطمه ناصحی مقام سوم در ماده ۲۰۰ متر  و همچنین در ماده چهار در ۴۰۰ متر، تیم دختران توانست مقام دوم را کسب کند.
وی اظهار داشت: در بخش تیمی نیز دانشگاه جیرفت توانست در بخش دختران مقام سوم را کسب کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 زینب سیستان و بلوچستان دانشگاه متر مقام قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان