Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:08:59 GMT

سایت ویژه اعلام اسامی مفسدان اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۹۸۱۶

سایت ویژه اعلام اسامی مفسدان اقتصادی

به گزارش جماران، سیدابراهیم رئیسی در مراسم آغاز به کار مجتمع قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی که صبح امروز در مجتمع قضایی امام خمینی آغاز به کار کرد، گفت: شفافیت با شعار نمی شود و  در عمل باید اتفاق بیفتد. فرایند های یک حرکت اقتصادی همچون دریافت ارز، واردات کالا و توزیع کالا و... باید شفاف شود و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از فرارهای مالیاتی را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام شما مبارک است که باعث شفافیت می شود و ان‌شاءالله سامانه به شفافیت آرا کمک می کند.

براساس این گزارش، در این مراسم از سایت ویژه این مجتمع که به منظور بارگذاری آرای دادگاه‌های ویژه و اعلام اسامی مفسدان اقتصادی است، با حضور سیدابراهیم رئیسی و حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران رونمایی شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از اشتغال زایی بیش از هزار و ۵۰۰ نفری در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، محمد رضا پیرحسینلو ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن سال نو، ایجاد اشتغال را دستاورد اصلی فعالیت‌های اقتصادی خواند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اشتغال‌زایی را میوه‌ی تولید و جذب سرمایه‌گذار کلیدی برای دستیابی به این هدف خواند و افزود: در سال ۱۴۰۲ توانستیم ۱۵۳۳ نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم که ۳۳ نفر بیشتر از شاخص تعهدی سالانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بود و این مسئله پویایی و رونق این منطقه عظیم صنعتی را نشان می‌دهد.

وی تعداد افراد شاغل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را ۱۴ هزار و ۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: از استخدام‌های امسال ۱۲۰۱ نفر بومی بودند که موید جذب ۸۳ درصدی بومیان و توجه به ظرفیت‌های موجود در هرمزگان است.

پیرحسینلو در پایان وعده داد تا از تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش شاخص های تولید و اشتغال در سال پیش رو استفاده شود.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
  • رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن