Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌آنلاین، بازی سوپر بول ۲۰۲۰ شامگاه یکشنبه در ورزشگاه هارد راک میامی بین تیم‌های کانزاس سیتی چیفز و سن فرانسیسکو فورتی‌ناینرز برگزار شد و با برتری ۳۱ بر ۲۰ و قهرمانی کانزاس پایان یافت. این بازی که از بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین رقابت‌های ورزشی سال در آمریکاست، بین دو نیمه میزبان هنرمندان بزرگ موسیقی آمریکا و جهان می‌شود و امسال هم نوبت به هنرنمایی شکیرا و جنیفر لوپز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو خواننده سرشناس که پیش‌تر هم قول داده بودند یاد فوق‌ستاره فقید دنیای بسکتبال را زنده خواهند کرد، به قول‌شان عمل کردند و آهنگ‌های محبوب خود را به یاد کوبی، دختر ۱۳ ساله او جیانا و دیگر قربانیان حادثه سقوط بالگرد در کالیفرنیا خواندند. یکی از لحظه‌های غافلگیرکننده این اجرا، حضور دختر ۱۱ ساله جی‌لو روی صحنه و همخوانی امی با مادرش بود که حاضران در ورزشگاه میامی و بینندگان تلویزیونی را شگفتزده کرد.

نخستین قهرمانی کانزاس سیتی چیفز در لیگ ملی فوتبال NFL در ۵۰ سال اخیر در شرایطی رقم خورد که این تیم ایالت میسوری در پایان کوارتر سوم ۲۰ بر ۱۰ از رقیب خود عقب بود اما توانست در کوارتر چهارم بازگشت بزرگ تاریخ سوپر بول را رقم بزند و با نتیجه ۲۱ بر صفر پیروز شود. به این ترتیب، کانزاس سیتی چیفز برابر دیدگان ۶۲۴۱۷ تماشاگر ورزشگاه هارد راک میامی و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی قهرمانی را جشن گرفت.

کد خبر 482025 برچسب‌ها موسیقی‌‌ جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد