Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: اعضاء خانواده ایثارگران با حمایت و پرستاری جهادگونه خود از جانبازان دوران دفاع مقدس، اجر شهدا و ایثارگران را نصیب خود می‌کنند.

خلیل‌اللهی به مناسبت ایام دهه فجر در دیدار دوتن از ایثارگران دوران دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را اشخاصی ثابت قدم در راه دین خواند، که با دفاع از خاک مقدس کشور، اسلام و ولایت، دین خود را به کشور پرداخته‌اند، و در حال حاضر این وظیفه‌ی ما است که با دیدار از ایثارگران و خانواده آنها، ارادت خود را به خانواده و خود آن‌ها ثابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان که به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دادگستری، جهت تکریم جانبازان و خانواده آن‌ها در منزل یادگار دوران دفاع مقدس، اقای محمدرضا احسانی حضور یافته بود، گفت: اقای احسانی، در دوران جنگ تحمیلی از مرز‌های کشور، اسلام و مردم دفاع کرد و در حال حاضر در کسوت قاضی دادگستری به دفاع از حق و حقیقت می‌پردازد.

خلیل‌اللهی به همراه هیئت همراه، در دیدار یکی دیگر از جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده ایثار گران را سهیم در جهاد، جهادگران دفاع مقدس دانست، و افزود: اقای خدام‌علی زیرک که به عنوان یکی از نیرو‌های دادگستری در حال خدمت به مردم است، جزء نیرو‌های مخلص و پر کار دادگستری است، که نشان دهنده این است که ایشان در دوران جنگ تحمیلی، از روی اخلاص خود به دفاع از میهن، اسلام و ولایت پرداخته است.

رئیس کل دادگستری استان، هدف از این دیدار‌ها را ضمن پاسداشت مقام ایثارگران، تکریم خانواده آن‌ها دانست و افزود، این خانواده ایثارگران هستند که با حمایت‌ها و پرستاری‌های جهادگونه خود از این عزیزان، مشکلات ناشی از جراحت‌های جنگ را برای جانبازان قابل تحمل می‎‌کنند، و آن‌ها را برای خدمت به مردم آماده می‌سازند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری استان دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی خلیل اللهی خانواده آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 6064088

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد