Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز(دوشنبه) طی سخنانی در جمع سربازان پادگان ۰۱ نزاجا، گفت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه پایه ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.

وی افزود: در مرکز ۰۱ دانشجویان کارشناسی به بالا مشغول تحصیل هستند و ما سعی کرده ایم ولایتمداری را در آموزش عزیزان وظیفه، عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا منشور تربیتی را به تصویب رسانده ایم و بر مبنای آن عزیزان را آموزش می‌دهیم.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه سعی کرده ایم محیط سربازی را برای عزیزان محیطی خوشایند کنیم، اظهار داشت: همچنین در حوزه زیست سربازان نیز سعی کرده ایم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه تلاش کرده ایم درک درستی از مجموعه سربازانی که وارد این پادگان آموزشی می‌شوند داشته باشیم، تاکید کرد: برای اینکه این عزیزان از تخصص‌هایشان فاصله نگیرند اقدامات مؤثری انجام داده ایم. بعد از دوران آموزش همه این عزیزان را در محل‌های خاصی بکارگیری می‌کنیم که مرتبط با رشته تحصیلی آنها باشد و بر تجربیاتشان افزوده شود.

به گزارش مهر، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز امروز با حضور در مرکز آموزش ۰۱ نیروی زمینی ارتش از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد و در جریان روند آموزش سربازان وظیفه در این پادگان قرار گرفت.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در این بازدید در نشست صمیمی و چهره به چهره با سربازان این مرکز آموزشی شرکت کرد و از نزدیک در جریان دیدگاه هر و نقطه نظرات آنها قرار گرفت.

کد خبر 4842976 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر کیومرث حیدری ستاد کل نیروهای مسلح نیروی زمینی ارتش مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 قاسم سلیمانی شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه انقلاب اسلامی ایران محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایران حسن روحانی معامله قرن سید عباس موسوی نیروی زمینی ارتش سعی کرده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، با«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و عدم اراده این کشور برای پایان جنگ در کنار جنگ طلبی نتانیاهو را دلیل اصلی ادامه نسل‌کُشی علیه فلسطینیان دانست و بر لزوم تداوم تلاش جامعه جهانی به‌ویژه کشورهای اسلامی برای پایان نسل‌کُشی تاکید کرد .

رئیس دستگاه سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران در این گفتگو ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب دفاع مشروع و هشدار و پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسراییل بر سفارت کشورمان در دمشق، تاکید کرد: اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

وی  با تاکید بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در مسیر کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه افزود: این پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هر گونه اقدام ماجراجویانه بعدی از سوی رژیم اسرائیل، این بار پاسخ ایران قاطع، فوری و حداکثری خواهد بود.

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و بویژه سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد.

 ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان برای توقف جنگ علیه غزه، گفت، قضیه فلسطین برای اردن از اولویت بسیاری برخوردار است و ما به تلاش‌های خود برای پایان جنگ علیه غزه ادامه خواهیم داد.

دیدار حسین امیرعبداللهیان با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در نیویورک

وی شرایط فلسطین را سخت و پیچیده خواند و با تبیین تلاش‌های سیاسی جاری گفت: اردن با تمام امکان، تلاش خود را برای توقف جنگ علیه غزه ادامه خواهد داد.

 وزیر خارجه اردن دیدگاه‌های کشورش در خصوص راه حل سیاسی بحران فلسطین را تشریح کرد.

 ایمن الصفدی همچنین مخالفت قاطع اردن را با هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان به کشورهای همجوار مورد تاکید قرار داد.

وی دیدگاه‌های دو کشور اردن و ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به جنگ علیه غزه در سریعترین زمان‌ ممکن را دیدگاهی مشترک دانست و بر تداوم تلاش‌های در این مسیر تاکید کرد.

در این دیدار همچنین برخی موضوعات دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
  • امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است