Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@06:08:04 GMT

عنوان سومی ایران در رقابت‌های جهانی کشتی با شلوار

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۱۰۹۰

عنوان سومی ایران در رقابت‌های جهانی کشتی با شلوار

کشتی‌گیران سنتی کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی با شلوار ترکیه به مقام سوم رسیدند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های جهانی کشتی با شلوار (Şalvar Güreşi) با حضور نمایندگانی از 23 کشور دنیا دیروز (یکشنبه) در شهر قهرمان مرعش ترکیه برگزار شد که در پایان تیم کشتی سنتی ایران با 108 امتیاز پس از تیم‌های ترکیه (175 امتیاز) و روسیه (120 امتیاز) بعنوان سوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها رحمان رحیم‌پور و اکبر سبحانی در اوزان 65 و 90 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، رضا مقتدر در وزن 70 کیلوگرم به مدال نقره رسید، حمید الهیان و امید خدمتی در وزن 75 کیلوگرم و علیرضا کشاورز و هادی قدیمی در وزن 80 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

محمد کابلی و معراج بهرام‌زاده در وزن 60 کیلوگرم، کریم صالحی و فرهاد نوری در وزن 70 کیلوگرم، امیررضا بوداغی و حسن غفاری در وزن 90 کیلوگرم و حسین اسماعیلی و پوریا رمضانی در وزن 90+ کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند که صاحب عنوانی نشدند.

اکبر خوب و هادی محبی کرد سفلی بعنوان مربی و عبدالرضا اقبال مقانلو بعنوان پزشک این تیم را که با سرپرستی علی بازیار مسئول کشتی‌های سنتی فدراسیون کشتی راهی این مسابقه شده بود، همراهی کردند.

برگزاری اردوی مشترک کشتی‌گیران ایران، مجارستان و مراکش در تهران

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با 3 آزادکار و 2 فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.


رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد.
دبیر ادامه داد: هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده 85 میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.


وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.


رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

گفتنی است: مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد