Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن حمزه‌لو روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶۵١ نفر از ثبت‌نامی‌های مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان‌غربی در پالایش متقاضیان واجد شرایط به دلیل قرمز بودن فرم «ج» حذف ‌شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» تا چند روز آینده و در نیمه نخست بهمن‌ماه جاری در این استان آغاز می‌شود، اظهار داشت: سهم آذربایجان‌غربی در مرحله دوم اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۴۳۶ واحد است و این طرح در هفت شهرستان بوکان، ماکو، بازرگان، شوط، پلدشت، مهاباد و میاندوآب اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: کسانی که نتوانستند در مرحله نخست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند، آماده درج اطلاعات خود در سامانه باشند.

حمزه‌لو با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت‌نام به نشانی www.tem.mrud.ir مراجعه کنند، ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ملی این طرح ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، پیامک حاوی کدپیگیری را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

وی اظهار داشت: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح است.

طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است، ثبت‌نام متقاضیان از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز  تا ١٠ صبح روز ٢١ آذرماه انجام شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی پالایش پیامک مدیرکل راه و شهرسازی مسکن قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد

 احمد بنافی در جلسه شورای بانک‌های استان اظهار داشت: نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی بسیار مهم است و دولت سیزدهم نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته است.

وی افزود: در ابتدای این دولت، میزان مقاوم سازی واحد‌های روستایی دشتستان حدود ۵۳ درصد بوده و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به متقاضیان اکنون به ۵۹ درصد مقاوم سازی رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با برنامه ریزی و سهمیه خوبی که در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن روستایی گرفته‌ایم تا پایان این دولت ۶۷ درصد واحد‌های مسکونی روستایی شهرستان مقاوم سازی می‌شود.

بنافی ابراز داشت: این در حالی است که متوسط مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در کشور ۵۴ درصد است.

وی اضافه کرد: آماده‌ایم به متقاضیان ساخت مسکن در روستا‌ها تسهیلات ارزان قیمت با باز پرداخت بلند مدت بپردازیم و در این خصوص پیگیری می‌کنیم که این سهمیه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم