Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@03:22:47 GMT

انتخاب یک کفش پاشنه بلند زیبا و جذاب

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۱۶۴۸

انتخاب یک کفش پاشنه بلند زیبا و جذاب

کفش‌های پاشنه بلند بخاطرافزایش قد باعث می‌شوند که خانم‌ها بصورت صحیح گام بردارند، در این حالت کمر به شکل صاف و سینه رو به جلو است . در صورت پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند،گام‌های کوتاه و مرتب شما، قدم زدندتان را زیباتر و منظم‌تر نشان می دهد. بدن شما با پوشیدن کفش پاشنه بلند در یک استایل خوش فرم قرار می گیرد که در نشان دادن زیبایی و زنانگی تان بسیار موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لباس‌هایی را که می‌توانید با کفش پاشنه‌بلند بپوشید:

امروزه کفش‌های پاشنه‌بلند را می توان با هر استایلی ترکیب کرد. شما می‌توانید در مجالس مهمانی، یک قرار عاشقانه در کافه، خیابان گردی و محل کار از این مدل کفش استفاده کنید. ویژگی خوب کفش پاشنه بلند این است که با هر استایلی ست می شود و شما را قطعا جذاب‌تر نشان می دهد.

شما هنگامی که شلوار جین با یک شومیز زنانه به تن دارید با یک صندل فانتزی جلو‌باز پاشنه بلند می توانید در یک مهمانی به خوبی بدرخشید. کفش پاشنه بلند جلو بسته با رویی بلند گزینه مناسب برای فرم های رسمی و اداری در محل کار است.

 در یک مهمانی خانوادگی، دامن کوتاه را می‌توانید با یک کفش جلو‌باز بنددار به پا کنید که به استایل دخترانه‌تان کمک خواهد کرد.

بعد از انتخاب لباس مجلسی، کفش پاشنه بلند یکی از اکسسوری‌هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. کفش پاشنه‌بلندی که با لباس مجلسی‌تان جور می کنید زیبایی استایل شما را در مهمانی دو چندان خواهد کرد.

در کمد جا کفشی شما یک جفت کفش مشکی پاشنه بلند با سایزپاشنه مناسب الزامی است. این کفش در رنگ مشکی بسیار پرکاربرد است و شما را در اکثر لباس های شب و مجلسی جذاب و فریبنده خواهد کرد.

کفش پاشنه بلند با رنگ کرم یا شتری نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای مهمانی‌های شما باشد، این کفش به علت نزدیک بودن رنگش با رنگ بدن، پاهای شما را کشیده و خوش‌فرم نشان می‌دهد و با لباس مجلسی کوتاه و بلند ترکیب زیبایی می‌سازد.

کفش پاشنه‌بلند وعوارض آن    

مشکل عمده‌ایی که اکثر خانم‌ها در پوشیدن کفش پاشنه‌بلند با آن مواجه هستند درد و خستگی در پاها است. کفش‌هایی که در نگاه اول به علت فرم زیبا و گیراییشان شما را وادار به خرید می‌کنند، اما پس از یک ساعت پوشیدن، به علت درد و تورم در پا، از آنها بیزار می‌شوید و حاضر نیستید باردیگر آنهارا امتحان کنید.

درد در گودی کمر، تاول انگشت، زخم درپشت پاشنه پا، سردرد، درد در ستون فقرات و تورم پا باعث می‌شود که در خرید کفش پاشنه‌بلند دقیق‌ترعمل کنیم. بی‌توجهی در هنگام خرید این مدل کفش‌ها، اکثر خانم‌ها را در مهمانی با مشکل خوب راه رفتن و زیبا دیده‌شدن روبرو می‌کند.

اغلب خانم‌ها بیشتر مواقع چند جفت کفش‌ پاشنه‌بلند را در منزل دارند، که حتی سالی یک بار هم به آن سرنمی‌زنند و گوشه کمد خاک می‌خورد.

برای حل شدن این معضلات درخرید کفش پاشنه بلند این نکات توصیه می‌شود: در بعدازظهر که پا در بزرگترین حالت خود قرار گرفته‌است، برای خرید کفش پاشنه بلند اقدام کنید. حدود ده دقیقه با کفش قدم بزنید تا از راحتی آن اطمینان حاصل کنید. سایز مناسب را انتخاب کنید، کفش نباید به هیچ وجه تنگ یا گشاد باشد. پاشنه‌های بلند و کلفت فشار کمتری به اعصاب پا وارد می‌کنند، پس ازخرید پاشنه های باریک و بلند خودداری کنید. از خرید کفش‌های پاشنه‌بلند با جلوی نوک تیز بپرهیزید، نوک تیز بودن بیش از حد، انگشت‌های شما را تحت فشار، دچار آسیب می‌کند. ارتفاع پاشنه کفش شما نباید از 12 سانتی متر بیشتر باشد، زیرا تعادل شما را در راه رفتن بهم می زند. هنگام خرید به کفی داخل کفش دقت کنید. کفی‌های چرمی و لاستیکی را به کفی‌های چوبی و پلاستیکی ترجیح دهید، زیرا که کیفیت بالای کفی، راحتی پا را در طولانی مدت تضمین می‌کند. هنگام خرید به اتصال پاشنه به بدنه‌ی کفش دقت کنید، این بخش، مهم ترین بخش این کفش ها برای تحمل وزن شماخواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کفش پاشنه بلند کفش جذاب خرید کفش پاشنه بلند کفش های پاشنه بلند پاشنه بلند نشان می دهد هنگام خرید لباس مجلسی پوشیدن کفش خانم ها کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

در جستجوی بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برای مصارف خود هستید؟ - اخبار بازار -

از جمله مواردی که ممکن است در انتخاب شما تأثیرگذار باشد می‌توان به ظرفیت دستگاه، کیفیت آب ورودی، کاربرد آب تصفیه شده، نوع آلاینده‌های موجود در آب و در نهایت، قیمت اشاره کرد. بازار دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد که انتخاب بین آنها ممکن است کمی سخت باشد اما با دانستن نکات کلیدی و اطلاع دقیق از نیازهای خود، می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه به بررسی مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

اولین پارامتری که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مطرح می‌شود، قیمت آن است. قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت، نوع، برند، کیفیت قطعات، گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد. هزینه دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی آبین از حدود 14 تا 60 میلیون تومان متغیر است. تنوع بازه قیمت به عوامل مختلفی نظیر برند محصول، ظرفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی و ویژگی‌های به‌خصوص آن بستگی دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  با کارشناسان حوزه تصفیه آب مشورت کنید.

ظرفیت آب شیرین کن نیمه صنعتی

در انتخاب و خرید دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی، ظرفیت آن یکی از موارد حیاتی است که باید در نظر داشته باشید. انواع مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و مشخصه‌های خاص خود هستند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

ظرفیت دستگاه

حجم تولید آب تصفیه شده در شبانه‌روز (لیتر)

تعداد و مشخصات فیلتر ممبران

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن

800 لیتر

2 فیلتر ممبران 100 گالن اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن

1600 لیتر

4 فیلتر ممبران اسمز معکوس با ظرفیت 100 گالن

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 800 گالن

3000 لیتر

2 فیلتر ممبران 400 گالن

دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت بالا (1600 و 200 گالن)

بیش از 6 هزار لیتر

بسته به ظرفیت دستگاه

 

برند دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

همان‌طور که گفتیم، برند سازنده دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نیز یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت و کیفیت آن است. شرکت‌های معتبر از برترین فیلترها و تجهیزات برای ساخت دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند و این موضوع تاثیر چشمگیری روی کیفیت و عملکرد آن خواهد داشت. به همین خاطر است که همواره توصیه می‌کنیم برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به تولید‌کنندگان معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

از برندهای معتبر در این زمینه باید به دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آرتک، سافت واتر، سی سی کا (CCK) و غیره اشاره کرد. وب سایت آبین ظرفیت‌های مختلف دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را از این برندها در وب سایت خود با بهترین قیمت عرضه کرده است. برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

آنالیز آب ورودی دستگاه

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که باید در آنالیز آب مورد توجه قرار گیرد، میزان TDS یا مواد جامد حل شده در آب است. میزان TDSنشان دهنده کیفیت آب و میزان مواد معدنی، نمک‌ها و مواد دیگر حل شده در آب را نشان می‌دهد. این پارامتر نقش مهمی در تعیین نیاز به فرآیندهای تصفیه دارد؛ زیرا هنگام مواجهه با میزان بالای TDS ممکن است به فیلترهای خاصی نیاز داشته باشیم تا آب به شیوه مطلوبی تصفیه شود. علاوه بر این، سایر پارامترها کیفی آب را هم باید قبل از خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در نظر بگیرید تا انتخاب مناسب و مقرون به ‌صرفه‌ای داشته باشید.

 

تصفیه آب نیمه صنعتی چیست؟

دستگاه‌های تصفیه آب از نظر میزان تولید آب تصفیه شده و عملکرد خود، به سه دسته دستگاه تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می‌شوند. هر یک از این دستگاه‌ها وظایف خاص خود را دارند و در محیط‌ها و کاربردهای خاصی به کار می‌روند. با توجه به ظرفیت بالای تولید آب در دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی، این دستگاه‌ها معمولا در محیط‌هایی مانند کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، آشپرخانه‌های بزرگ و غیره برای تأمین آب تصفیه شده و قابل شرب به کار می‌روند.

دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی دارای حجم آب خروجی بسیار بالاتری نسبت به دستگاه‌های خانگی هستند. این دستگاه‌ها بر اساس تعداد و ظرفیت ممبران‌های استفاده شده برای تصفیه آب، در ظرفیت‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. به دلیل حجم آب بالایی که این دستگاه‌ها در 24 ساعت می‌توانند تصفیه کنند، به آن‌ها دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی گفته می‌شود.

در دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی از فیلترهای پیش تصفیه اسلیم استفاده می‌شود و ممبران‌های تعبیه شده در آن نیز با ظرفیت‌های مختلف از 100 گالن (حدود 400 لیتر در 24 ساعت) تا 400 گالن (1600 لیتر در 24 ساعت) ارائه می‌شوند. با توجه به موارد مطرح شده، لازم است که در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با ظرفیت مناسب، با مشاوران آبین، اولین بازار تجهیزات آبی در ایران، در تماس باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"Top of Form

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال