Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل مجمع ملی جوانان، گفت: یک مجموعه اخلاق مدار و خارج از روابط سیاسی در حوزه جوانان شکل گرفته و انتظارم این است که هیات رییسه بعدی هم موضوعات مهم و اصلی این مجمع را خوب دنبال کنند تا بتوانند به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی حامی جوانان کشور باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: استان گلستان از نظر عملکرد استانی و ستادی در حوزه جوانان جزو استان های اول کشور در دو سال گذشته بوده و ما برنامه های بزرگ و ملی را با خیال راحت به این استان واگذار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خوشبختانه در دو سال اخیر میزان حضور دکتر سلطانی فر در برنامه های جوانان نسبت به وزرای قبلی ورزش و جوانان بسیار بهتر بوده و هر موقع در هر موضوعی از ایشان کمک خواستیم و یا دعوت کرده ایم دریغ نکرده است.

معاون امور جوانان در این نشست با اهدای لوح تقدیری از رامین عبدلی مدیر یکی از سمن های جوانان استان کرمان برای خدمات و فعالیت ارزشمند در موضوع تشییع و خاکسپاری سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

رئیس جمهور در نشست خبری با نخست‌وزیر پاکستان گفت: در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز پس از دیدار و گفت‌وگو با شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و بعد از آیین امضای اسناد همکاری بین مسئولان دو کشور، ضمن قدردانی از دولت پاکستان برای میزبانی از هیئت ایرانی، بیان کرد: خرسندم که امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و به مردم خوب و دین‌مدار پاکستان احترام می‌کنم و از طرف رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به خانواده‌های پاکستانی ابلاغ سلام دارم.

رئیسی: تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

وی افزود: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی و مظلومان فلسطین دفاع کرده و در خیابان‌های این کشور آزادی قدس را فریاد زدند، سلام می‌کنم. به دولت و مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی به‌دست این رژیم با حمایت آمریکا و غرب در غزه و از ظلم حاکم بر جهان و نظام ناعادلانه به ستوه آمده و فریاد می‌زنند، احترام قائلیم و مواضع دولت و مردم پاکستان را می‌ستاییم. 

رئیس‌جمهور عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی و به‌ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده‌اند و سازمان ملل و شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد؛ مردم مسلمان ایران و پاکستان و مردم جهان از این جنایات به ستوه آمده‌اند و این اتفاقات زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد.

رئیسی اظهار داشت: روابط ما با پاکستان فقط همسایگی نیست بلکه روابط ما تاریخی، تمدنی، و عمیق اعتقادی و دینی است. باورها ملت ایران با ملت پاکستان به‌هم پیوند داده است و این پیوند ناگسستنی است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیاری بین دو کشور وجود دارد که می‌تواند در جهت منافع دو کشور به‌کار گرفته شود و در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس