Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از هشدار در مقابل کلاهبرداری به اسم برنده شدن در مسابقه یا قرعه کشی در قالب ارسال پیامک این شهرستان خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اخیرا کلاهبرداران به قصد فریب و با استفاده از ارسال پیامک برنده شدن در مسابقه یا قرعه کشی از افراد تقاضای مبالغی برای ارسال جایزه خود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه طراحی پیامک‌هایی جعلی مانند برنده شدن در قرعه کشی، ثبت نام در بن کالاو... است، افزود: یکی از جرائمی که امروزه به وسیله کلاهبرداران سایبری ارائه می‌شود، که با متنی اغوا کننده و با انجام روش‌های مختلف مهندسی اجتماعی، در ایام و مناسبت‌های خاص به صورت انبوه برای هموطنان ارسال می‌شود.

تجاری با بیان اینکه کلاهبرداران در گام بعدی به جای واریز وجه به حساب شهروندان، مبالغی را برداشت و به حساب خودشان واریز می‌کنند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت دریافت این قبیل پیامک‌ها به آن توجه نکنند و باید بدانند که برای دریافت وجه جایزه نیاز به مراجعه حضوری به عابربانک نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کلاهبرداران اینترنتی هشدار پلیس فتا برنده شدن قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگ برنده واتس‌اپ در رقابت با تلگرام

ایتنا - پیام‌رسان واتس‌اپ به کمک هوش‌مصنوعی Meta AI می‌تواند متن را به‌صورت آنی به تصویر تبدیل کند.
شرکت متا ویژگی تولید آنی تصویر با هوش‌مصنوعی را به‌ صورت آزمایشی وارد واتس‌اپ کرد اما در حال حاضر این ویژگی برای کاربران آمریکایی در دسترس است و به‌زودی به‌صورت گسترده‌تر منتشر خواهد شد.

طبق بیانیه متا درباره این هوش‌مصنوعی، به محض تایپ کلمات در ابزار Meta AI، این هوش‌مصنوعی شروع به تولید تصویر می‌کند. با اضافه‌شدن جزئیات بیش‌تر به متن، هوش‌مصنوعی واتس‌اپ در لحظه تصویر مدنظر شما را تغییر می‌دهد.

کاربرانی که وارد طرح بتای جدید شده‌اند، برای دست‌یابی به قابلیت مورد بحث باید پس از ورود به سرویس Meta AI در واتس‌اپ، جمله‌ی مدنظر خود را به‌صورت انگلیسی با عبارت Imagine بنویسند.

متا می‌گوید مدل زبانی بزرگ Llama 3 (زیربنای سرویس Meta AI) می‌تواند تصاویر واضح‌تر با کیفیت‌ بالاتر تولید کند و در نمایش متن‌های موجود در تصاویر، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند با نسخه‌ی جدید Meta AI هر تصویری را که می‌خواهد، متحرک کند.

قابلیت تولید آنی تصویر، افزون‌بر واتس‌اپ برای کاربران آمریکایی نسخه‌ی وب Meta AI نیز دردسترس قرار دارد. این ویژگی بخشی از مجموعه‌قابلیت‌های جدید متا با تمرکز بر هوش‌مصنوعی است که امروز برای پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر منتشر شده‌اند.

منبع: برنا

دیگر خبرها

  • هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • برگ برنده واتس‌اپ در رقابت با تلگرام
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • سپاهان برنده دربی اصفهان